Thursday, November 20, 2014

Skulls , some more skulls and then some


Muistanette ehkä, että olin murheen murtama Halloween-kynsiä tehdessäni, kun Bundle Monsterin laatta BM-413 ei toiminut lainkaan enkä saanut yhtäkään kallon kuvaa nousemaan laatalta. Olin ostanut laatan koko vuoden laattakokoelman mukana enkä ollut ehtinyt testata jokaista laattaa erikseen. Ostotapahtumasta oli siis kuukausia aikaa. Instagramissa joku kehotti minua ilmoittamaan asiasta BM:lle ja minähän ilmoitin. Minulla ei ollut tallella ostokuittia enkä osannut siis kertoa heille kuin oman nimeni. Ette usko, että meinasin tippua tuolilta, kun luin vastauksen. He olivat kaivaneet tietoni ja ostokseni esiin ja kertoivat lähettäneensä jo korvaavan laatan minulle postitse! Ja ostoksesta oli oikeasti yli 6kk aikaa. Nyt sain uutukaisen laatan käsiini ja pakkohan se oli nyt testata kerralla ja kunnolla, vaikka ei tässä mikään Halloween enää ole. Ja tämä laattahan toimii! Eli vika ei tällä kertaa (harvinaista kyllä) ollutkaan minussa.






Valitsin hieman hillitymmän värimaailman ja leimasin kalloja Color Clubin Halo Hues lakoilla (jotka ovat muuten myös alennuksessa CesarsShopissa muiden vanhakorkkisten CC-lakkojen kanssa). Halo Hues -lakoilla on niin ihana leimata, koska efekti on hillitty mutta välkehtii valossa upeasti! Näitä on pakko hankkia lisää :). Leiman holoefekti on muuten todella hauska, kun kynnet lakkaa ensin Ruby Wingin UV-valossa eri väriseksi muuttuvalla lakalla. Käyttämäni Moonstone on siitä mahtava, että sen värinmuutos on todella iso, turkoosista violettiin. Valitettavasti jouduin taas testaamaan efektiä UV-uunissa, koska ulkona on koko ajan pimeää! Lisäsin kynsiin vielä Sanna Tara Nail Artista tilaamiani hopeisia pääkallokoristeita. Tarkoituksenani oli alun perin napsia pääkalloja Starrilyn Bitchcraft lakasta mutta kyseiset glitterkallot olivat niin hölmön näköisiä ja yltä päältä glitterissä, ettei maksanut vaivaa alkaa tappelemaan niiden kanssa. Nämä koristeet olivat paljon kauniimpia ja asettuivat kynnelle mukavasti. Starrilyn lakkaa sudin muutamaan kynteen ihan vain glitterkoristeeksi ilman pääkalloja.




Jotenkin en tällä hetkellä  halua edes käyttää Starrilyn lakkoja, koska minulla on hyvin tuore ja hyvin negatiivinen asiakaspalvelukokemus heidän kanssaan. Yksi Starrilyn tekemistä lakoista, Balloon Animal, on muuttunut minulla muutamassa kuukaudessa pissan väriseksi eikä sitä todellakaan voi enää laittaa vaalean lakan päälle. Lähetin selventäviä kuvia Starrilylle ja sieltä myönnettiin, että tässä lakassa kultainen glitter vuotaa ja kirkas pohja muuttuu keltaiseksi. Ja se olikin asiakaspalvelun loppu. Ei anteeksipyyntöä, ei lupausta vetää tuotteita pois myynnistä tai lupausta kertoa asiakkaille lakan ”ominaisuudesta”. Yleensä indielakkamerkkien edustajat ovat niin sydänjuuriaan myöten mukana asiassaan, että heille on kauhistus, jos asiakas ei ole tyytyväinen tuotteeseen. Jäi kyllä niin huono maku tuosta keskustelusta. Onneksi maailma on täynnä muita ihania indielakkoja, joiden taustalla häärivä positiiviset ja käsittämättömän ihanat ihmiset.





Olkoon tämän postauksen opetus siis se, että aina kannattaa ottaa yhteyttä myyjään, jos tuotteessa on jotain huomautettavaa. Joskus sitä yllättyy negatiivisesti mutta välillä myös positiivisesti. Jos ei koskaan anna palautetta, on turha valittaakaan, koska niin kauan kuin itse myyjä ei ole tietoinen ongelmasta, mitään ei varmasti tapahdu. Oletteko itse joutuneet antamaan palautetta kynsitarvikeostoksistanne ja ovatko kokemuksenne olleet positiivisia?

Pakko muuten vielä antaa tähän loppuun superhyperpositiivinen palaute yhdelle indiemerkille. Eli Glisten & Glow:n HK Girl Top Coat, en voisi elää ilman sinua! Ethän koskaan mene elämästäni pois! Näiden kynsien teon jälkeen nimittäin mentiin suoraan saunaan ja nätisti kestivät lakat, koristeet ja kiilto. Kiitos kaunis <3. Jos siis etsitte vielä sitä oikeaa pikakuivattavaa päällyslakkaa niin puikkelehtikaa CesarsShopin sivuille ja klikatkaa itsellenne tämä lakka. Ja ei, tämä ei ole maksettu mainos vaan totisinta totta :)!

* * * * *
I’m feeling lazy today, so I’ll keep it short. Like really short! Like, “please, see the pictures above” kinda short :). See you later alligator… <3

See you soon,


Malle

14 comments:

  1. Ihanat pääkallokynnet :) olisivat kyllä ihan mun tyylisetkin. Onpas harmi kuulla surkea kokemus Starrilyn asiakaspalvelun kanssa :( niinhän se on että positiivinen kokemus kerrotaan kymmenelle ja negatiivinen monelle kymmenelle. HK on kyllä ihana tuote, ei ota saunasta itseensä eikä mulla ole ollut sen kanssa mitään ongelmia. Jos se alkaa jankkiutua niin Sechen Restorea pari tippaa ja pullon saa käytettyä ihan loppuun asti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Taina :). Mäkin niin tykkään pääkalloista. Ja tällä tavalla niitä voi käyttää muulloinkin kuin Halloweeninä. Jee!

      Delete
  2. Kannatti kyllä laittaa viestiä sinne Bundlelle! Mäkin oon aina saanut sieltä tosi hyvää palvelua. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, onneksi uskaltauduin. Ihanaa, kun maailmassa on ihmisiä, jotka vielä ymmärtää asiakaspalvelun päälle :).

      Delete
  3. Mä rrrakastan näitä kynsiä monella ärrällä! ü

    Mä en varmaan olis tajunnut laittaa palautetta laatan tekijälle, jos olisi mun kohdalle sattunut. Olisin ajatellut sen olevan vain oma vika ettei kuva nouse. Mutta ei pitäisi tyytyä rikkinäiseen vaan selvittää sun tavalla mistä on kyse. Näköjään sekään ei aina auta (Starrilyyn viitaten) :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Heidi! Kyllä mäkin googlasin ja pohdin kauan, että missä vika mahtaa olla. Olin ajatellut, että tietysti minussa mutta sitten huomasin, että etsaus on tehty liian matalaksi, eikä sinne koloon jää ollenkaan lakkaa. Tuosta kuvastakin näkee eron kuvioiden syvyydessä jos oikein tihrustaa :).

      Delete
  4. Mää rakastuin tähän lakkaukseen... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Katarooma :). Mä olin yllättynyt miten hieno tuo OPIn lakka oli. Olin valmis heittämään sillä vesilintua mutta sehän onkin aikas mahtavan nätti, varsinkin tällä tavalla leiman alla.

      Delete
  5. Aivan mahdottoman ihanat kynnet! Mie voisin niiiin hyvin kuvitella nämä itsellenikin ^.^
    Miultakin löytyy yksi Bundle Monsterin laatta joka ei toimi (BM-308), mutta en kyllä viitsi laittaa palautetta kun olen hommannut sen yli vuosi sitten :D Odottelen josko jossain miua tulis vastaan samainen laatta jonka voisin sitten ostaa tilalle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Nanne :). Mullakin oli sama fiilis kauan aikaa, että odotellaan ja ostetaan uudestaan. Onneksi laitoin viestiä BM:lle. Ihanaa joskus yllättyä positiivisesti <3

      Delete
  6. Upeat! Siis ihan oikeasti aivan ihanat<3
    Itsehän omistan koko CC:n Holo Hues kokoelman, enkä koskaan luopuisi 12 vauvastani<3 Ne ovat yhdet aarteeni. :)
    Muutaman kerran oon joutunut valittamaan, kun on tullut rikkinäinen lakka tai kerran kävi, niin että mun Chinan lakassa ei ollut sivellintä. :DD Mietin vähän aikaa, että näänkö mä nyt ihan oikein? :o
    Aika törkeää asiakaspalvelua kyllä. :( Mä oon muutaman Indien lakan laittanut juuri tuon takia eteenpäin, että se on muuttanut väriään niin, että sitä ei voi enää vaalean päällä käyttää. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis ihan oikeasti kiitos Fani <3! Mäkin haluun kaikki CC:n HH:t!!! Lakka ilmn sivellintä on jo aika paha :)

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)