Tuesday, March 31, 2015

Mani Of the Month - March 2015


Se on sitten taas se aika kuukaudesta! Aika kääntyä kannoillaan 180 astetta ja tiirata menneeseen. Tämä on tavallaan hauska pieni harjoitus itselleni, koska en oikein osaa katsoa taaksepäin muuten kuin pakotettuna. Muistikin tuppaa heittämään niin, etten voi varmasti sanoa mitä eilen olen puuhastellut, mutta onneksi blogista voi aina tulla tarkastamaan millaisia kynsiä milloinkin olen kantanut. Ihmettelen aina tv-sarjoja katsoessani, että miten ihmiset osaavat vastata kuulusteluissa niin seikkaperäisiin kysymyksiin. Missä asennossa nukuit se ja se päivä siihen ja siihen aikaan esim. 13,26 vuotta sitten? Osaavatko jotkut ihmiset oikeasti sanoa tarkalleen missä ovat olleet jokaisena elämänsä päivänä? Itselleni viime viikko on jo hieman sumean logiikan sävyttämä.




Armollinen tietokoneeni osaa kuitenkin kertoa, että maaliskuussa sain aikaiseksi muutamia swatcheja ja 15 kynsitaiteen suurteosta (not!). Itse olen yllättävän tyytyväinen tämän kuun tuotoksiin. Yleensä joukosta löytyy selkeitä huteja mutta tästä joukosta vain kaksi aiheuttaa hieman epämääräisiä tuntemuksia lähinnä sen takia, etten tunne niitä omikseni. Kyse on riikinkukkolakkauksesta sekä sinioranssista lakkauksesta. Erityisen positiivisia fiboja syntyy NYC vesivärilakkauksesta ja Dracula-kynsistä. Kyllä nuo pinkit pupukynnetkin onnistuivat paremmin kuin osasin odottaa. Ihan mukiinmenevä kuukausi siis ainakin kynsien osalta.





Etelä-Suomessa pyrytti ainakin eilen koko päivän lunta ja talvi teki todellisen comebackin. Jos lumentulo vielä jatkuu, saatan pian joutua tekemään ne manaamani neonväriset lumihiutalekynnet. Minähän en ota enää talvitakkeja varastosta enkä talvikenkiä kaapista, joten päätin ratkaista ongelman vetämällä verhot tiukkaan kiinni ja olemalla katsomatta ulos. Keskiviikkona lienee pakko vääntäytyä kauppaan pääsiäisostoksille mutta sitä ennen ei tätä nenua ulkoilmassa nähdä. Saanpahan ainakin väkerrettyä muutaman pupuaiheiset pääsiäiskynnet kotiarestin kunniaksi. 

Mukavaa pääsiäisen odotusta kaikille ja muistakaahan käydä vastaamassa blogikilpailuun!



10 comments:

  1. Sä teet hämmästyttävällä tahdilla toinen toistaan hienompia kynsiä! Noihin Gatsbykynsiin en muistaakseni ehtinyt kommentoida mutta ne ovat huikaisevat (leffakin on nähty, hieno oli!) :). Miten sä keksitkin noi kaikki koristeluideat!

    Pupukynsistä en varmaan kanssa sanonut mitään kun olin niin innoissani arvailemassa jotain sopivalta tuntuvaa lukumäärää. Nyt katsoin niitä tarkemmin (oikein zoomailemalla) ja söpöys oikein huokuu niistä! Voi söpöt kanit, nuo suloiset pikku loikkijat :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintti, sä oot ihana <3. Ei tähän voi muuta sanoa kuin kiitos ja kumarrus :).

      Delete
  2. Höö, sinä minun lemppari-Malle! Kaikki postaukset makeita ja hersyviä! <3
    Ps: Päsiäiseksi pitää ostaa lujasti suklaata! MInä ainaki aion... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa olla sun lemppari-Malle :). Mä oon menossa tänään pääsiäiskauppaan ja suunnittelen jo ostoslistaa eli suklaata, suklaata ja suklaata (ja mämmiä).

      Delete
  3. Mä ihmettelen kans aina noita sarjoja ku ne muistaa just jotain 50 vuoden takasii pienii juttui. Ankaralla miettimisellä mä ehkä saatan muistaa mitä oon syöny pari päivää sit :D. Mun muisti on ihan järkyttävän huono.

    Mut tosi upeita kynsiä oot taas tehnyt! Erityisesti tykkään noista viimisen kollasin lakkauksista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onneksi meillä on blogit, joista voi tarkastaa mitä on tullut touhuttua. Hyvällä tuurilla saattaa löytyä tieto olinpaikastakin tai syömisistä. En kyllä tiedä ketä ne voisi mahdollisesti kiinnostaa :). Kai näitäkin joku NSA lukee jossain aavikon perukoilla ja analysoi kynsilakan mahdollista terroriuhkaa!

      Delete
  4. I really love this your post, because everything is so beautiful!
    You did a great job! Wait for a new one!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for the kind words Diana <3.

      Delete
  5. Mä raahaudun "hieman" perässä tällä hetkellä blogien kanssa... Mä oon kyllä samanlainen, siis tietty, ihmettelen ihmisiä jotka muista ylipäätänsä että vuonna 2011 jouluna tapahtu sitä ja tätä ja tota ja lunta oli noin ja niin paljon ja sain lahjaksi neulasia. Niin ja vuonna 1989 oli niiiin upee kesä ja oltiin siellä ja tuolla. Hitto hyvä kun muistan minä vuonna olen syntynyt, onneks on ajokortti ja passi josta senkin voi tarvittaessa tarkistaa. Kyllä on taas asiaa, sano jo että kommentit on ylipitkiä. Noh, siis varmaan piti kuitenkin sanoa että oot niin taitava ja valtavan kivan oloinen tyllerö :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää mitään liian pitkiä ole! Kokeilepa oikein joskus kunnolla kirjoittaa liian pitkä kommentti :). Kun on asiaa niin on asiaa. Mulla on ihan sama ongelma. Kiitokset yhdeltä tylleröltä toiselle <3.

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)