Sunday, April 26, 2015

Dance Legend – You had me at Wow!

Olen yrittänyt parhaani mukaan järkeistää kynsilakkaosteluani viime aikoina. Nyt olen kuitenkin onnistunut kehittämään keskisuuren pakkomielteen Dalen Wow Prism –lakoista enkä osaa tehdä muuta kuin käydä läpi niitä harvoja nettikauppoja, joissa niitä saattaa olla. Tässä muutama hetki sitten eksyin muistaakseni Lycy’s Stashin sivuilta ranskalaiseen nettikauppaan (atouts charme), jossa oli destocking menossa 50% alennuksilla. Katsoin huvikseni mitä lakkoja alennuksiin kuului ja hitsin pimpulat, sieltä löytyi kaksi Wow Prism lakkaa 6€:lla kipale (ja miljoona muuta Dalen ym. lakkaa).




En ymmärrä sanaakaan ranskaa, vaikka kerran työmatkalla Lillessä onnistuin kyllä kahtena päivänä ruokkimaan itseni vastaamalla aina kysymykseltä kuulostavaan lauseeseen joko ”kyllä” tai ”ei” ranskaksi. Luoja tietää mitä tarjoilija minulta kysyi mutta testasin seuraavana päivänä samassa paikassa asiaa vastaamalla aina eripäin kuin edellisenä päivänä, enkä huomannut ruoassa mitään eroa.




Kynsilakkoja myyvä nettikauppa oli siis pelkästään ranskankielinen mutta pakkohan ne lakat oli saada. Toteutin samaa strategiaa kuin Lillessä ja painelin nappuloita niin kuin tekisin englanninkielisellä sivustollakin. Päädyin lopulta PayPal-sivulle, joten homma oli bueno ja lakat saapuivat pian kotiovelle. Sain kolme ranskankielistä sähköpostiviestiä, jotka deletoin sujuvasti, cos I don’t speak freaky deaky dutch.




Näiden saavuttua olin lakkaamassa kynsiäni holoherkuilla ennen kuin kukaan ehti kissaa sanoa. Halusin molemmat kerralla kynsille, joten päätin taas ryhtyä liukastelemaan. Meikkisienitöpötyspä ei olekaan näille paras vaihtoehto, koska sieni syö kaiken holon itseensä ja lakasta tulee vaisu. Tein sitten töpöttelyn päälle ihan lakalla ja sudilla lisää liukastelua ja lakat heräsivät henkiin. Olisin voinut kuvata makroja näistä vaikka koko illan. Universumi kynsillä, ei kai tässä muuta voi sanoa.




Pakkohan se oli vielä saada liukujen päälle leimat koristeeksi. Yritin saada leimoja nousemaan uudelta BPS:n BP-L 003 –laatalta mutta en saanut pihaustakaan irti. Kokeilin eri lakoilla ja leimasimilla mutta ei mitään. Belegwen on saanut tämän laatan toimimaan kuin unelma mutta Sissillä oli kaiketi jotain vaikeuksia. Heitän kohta vesilintua kaikilla muilla paitsi MoYoun laatoilla. Viime aikoina olen tosin saanut muutaman vääntyneen laatan MoYoulta mutta olen saanut korvaavat laatat nopeasti kotiin. Nytkin siirryin suosiolla MoYou Londonin laattojen puoleen ja valitsin Bridal 07:lta mahdollisimman vähän peittävät pitsikuviot (kyllä on muuten hempeätä eikä edes haittaa yhtään). Sama lakka ja sama leimasin käytössä kuin BPS:n laatassa mutta tältä laatalta kuvat nousivat kuin kuolleet haudoistaan Halloweenina. Go figure?!





Tämä kuulostaa nyt joltain ”oma kehu haisee” –jutulta, mutta nähtyäni kuvat isolta ruudulta olin valmis maksamaan pienen omaisuuden loppujenkin Wowien kotiuttamiseksi. Hommassa tule luultavasti kestämään tovi, koska näitä on huonosti saatavilla. Tyhjensin nyt aluksi Hypnotic Polishin valikoiman. Harmi, ettei näitä ole MiNailsillä saatavilla. Kaikki-mulle-heti-nyt!!!



26 comments:

  1. Ai, että ku näyttää hyvältä. <3 Mä en raaski käyttää mun kolmea wowia ollenkaan ettei ne vaan lopu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sehän se on kamalinta, kun alkaa säästelemään niitä mitä just haluaisi käyttää :). Mullakin on nyt kolme näitä ihanuuksia ja muutama on Hypnoticilta tulossa.

      Delete
  2. Jumanbliut että nää Wowit on IHANIA!! ♥___♥ Mulla on kanssa kolme näitä ja haluan ehdottomasti ne kaikki!! Sekään, että vihreä yksilöni värjäsi omat kynteni, ei saa mua luopumaan siitä.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä aina ihailen niitä sun vihreän Wowin kuvia :). Luulin, etten halua sitä sävyä mutta pakko se oli tilata, kun näytti niin herkulta. Hyvä tietää, että värjää!

      Delete
  3. wauwauwauwauwau !! niin upeat ja varsinkin kimaltavat kynnet että aurinkolasithan tässä pitää hakea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hui kauheeta, mä en muuten edes ehtinyt vielä nähdä näitä auringon valossa! Sehän voi pian räjäyttää tajunnan, jos nää on kerta häikäiseviä jo sisätiloissa :).

      Delete
  4. Huippuhienot!! <3 Minäkin tykkään dalen wow prismoista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jutta! Mulla taas kesti vähän aikaa tykästyä näihin mutta nyt se on menoa :).

      Delete
  5. Uuu, ihanat! <3

    Mä niin haluaisin myös kaikki Wow Prismit, mutta raha on se pieni este... :D Mutta kyllä näitä varmasti tulee joskus vielä ostettua lisää jostain! Ne on kaikki kyllä mielettömiä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mua kiinnostaisi tietää kuinka hyviä El Corazonin large hologram -lakat on näihin verrattuna. Ne kun maksaa vaan 5€. Hypnotic Polishille näkyis tulleen restock, joten siellä olisi kaikkea ihanaa tarjolla. A enkun uutukaisetkin näkyy löytyvän jo. En tilaa mitään, en tilaa mitään... :).

      Delete
  6. Wow Prismit on rakkautta pullossa <3 Mä sain kikkailtua juuri tuon mainitsemasi laatan kanssa osan leimoista nousemaan siten, että skrapasin ihan kevyesti useampaan suuntaan leiman päällä. Yleensä mä vetäisen vaan kertavedolla ja se riittää mutta tuolla konstilla sentään leima nousi laatalta. Selitinköhän tarpeeksi hankalasti? :D

    Mut joo, mua aika pitkälti ärsyttää BPS:n laatat, kuviot on kivoja mutta laatu mitä sattuu. Pyöreät laatat tuntuisi toimivan paremmin kuin suorakulmaiset. Silti taisin tilata taas jonkun yhden laatan uusista itselleni että voin taas harmitella kun kivat kuviot ei nouse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kehvele, kun ne uudet suorakulmaiset laatat olis just niin ihania kuvioiltaan. Mietinkin tuossa, että ainoa mitä en kokeillut oli tuollainen hellä skrapailu. Pitää kokeilla vielä sitäkin, vaikka mua kyllä ärsyttää kikkailla laattojen kanssa. En mä edes vedä ylimääräisiä lakkaa laatalta mitenkään kovakouraisesti niin kuin joskus näkee Youtube-videoilla mutta yritetään nyt vielä tätä sun kikkaa :). Kiitos vinkistä!

      Delete
  7. Ihan mielettömät kynnet <3 ja älyttömän hienoja lakkoja, parempi kun niitä ei enempää katsele ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nimenomaan! Parempi olla kattelematta :). Mä just päätin pari päivää sitten, että tuo Wow-tilaus oli viimeinen hetkeen, mutta sitten FUN:lle tuli restock ja 25% alennukset, ja nyt Hypnoticilla on restock ja uudet a enkut plus kaikki Wowit taas varastossa. Yritä nyt sitten tässä!

      Delete
  8. Ooh. <3 Mä en kestä!! Aivan mahtavat kynnet. :3

    ReplyDelete
  9. Härregud mikä säihke! Kyllä on meinaan aivan järjettömän hienot kynnet, liukuväri ja leimaus ja kaikki. En kestä tätä ihanuutta :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Tintti! Oon itsekin hieman hämilläni tästä säihkeestä :).

      Delete
  10. Oooh, älyttömän upeet lakat ja hirmu kauniit kynnet!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :). Lakat saa kyllä tässä kaiken kunnian!

      Delete
  11. Oooooh ! <3 Nämä Wow Prismit on kyllä jumalaisia lakkoja, mutta siitä huolimatta oon sitä mieltä että sulla on taikaa sormissas kun saat tällaisen lakkauksen aikaan <3 Niin kaunis kokonaisuus että melkein itkettää kun tuntuu että itsellä vaan huonot kynsipäivät jatkuu jatkumistaan... No, ehkä mä vielä jostain saan inspiraatiota :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää on niin kuolettavan kauniita! Mulla oli kamala kynsimasis jouluna ja sain sinisen Wowin lahjaksi. Yritin kovasti lakata sillä mutta ei vaan tuntunut miltään. Nyt on vaikea uskoa, ettei Wowikaan saanut mua syttymään. Kyllä se sullakin ohi menee, kun et pakota itseäsi inspiroitumaan vaan annat itsellesi aikaa <3.

      Delete
  12. Melkeen alkoi tehdä mieli tilata se BP-L 003 laatta ja antaa sille vähän paukautushoitoa! Ihan hitokseen on hienot kynnet ja upee liuku! Mä tilasin jonkun vouvvin elikkäs Wow Prismin Hypsyltä, kah kun ei enää muista mitkä. Tulee taas iloinen ylläri kun näkee mitä paketista pötkähtää. Hatara muisti voi siis olla ilo :) Sanoinko jo muuten että nää on käheet? No nää on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei hitsi, mä unohdin ton tekniikan :). Pakko testata tänään sitäkin. Onneksi keittiön pöytä on jämäkkää tekoa! Eiks olekin ihana avata paketteja, kun ei itsekään tiedä mitä on tilannut. Mun oli pakko tilata testiin myös niitä El Corazonin large hologrameja ja gemstoneseja. Toivottavasti ovat positiivisia ylläreitä. Kiitos käheydesta, eikun kehuista <3.

      Delete
  13. Upeet kynnet! Näitä sun makro kuvia vois tuijotella vaikka kuinka kauan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti Saija! Onneksi mä en siis ole ainoa joka tuijottaa noita makrokuvia :).

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)