Saturday, September 19, 2015

Inhale the Nymph


Olen saanut vihdoin tikutusprojektin loppuun ja tiedän montako lakkaa taloudessa majailee. Voin kertoa, että jos jokainen niistä maksaisi minulle euron vuokraa kuussa ei minun tarvitsisi huolia vastikkeesta tai asuntolainasta enää hetkeäkään. Projektin loppuun saattaminen on myös saanut minut sisäistämään kokeilemattomien lakkojen suuren määrän. On se kumma, että nämä putelit kuvittelevat voivansa vain makoilla ja elää lakkapummina Helmerissä ilman velvollisuuden häivääkään.




Olen ottanut asiakseni nostaa pöydälle aina muutamia erityisen kuumottavia tapauksia, joille pitää ehdottomasti näyttää kuka tässä talossa määrää. Vihreiden holojen kohdalla valinta osui Dance Legendin Inhaleen, jonka käyttämättömyys on synti jo itsessään. Olen luultavasti vain säästellyt tätä viimeistä kokeilematonta Wow Prism –lakkaa mutta nyt sen aika oli tullut. Toinen vihrulainen on hieman tummempi ja kypsempi, syksyisen sammaleinen El Corazonin Large Hologram –kokoelmaan kuuluva Nymph. Inhale on selkeästi diskokamaa kimaltavuutensa ja viehkeän keväisen värinsä perusteella, mutta lopulta päädyin itse ihailemaan enemmän Nymphiä. Olen vanha ja tylsä!




Kokeilunhalu vei tällä kertaa voiton aivotoiminnasta eikä edes tuuri ollut tänään myöten. Lakat ovat jumalaisen kauniit mutta menin sitten sotkemaan koko homman leimoilla. Olisin halunnut vihreän päälle kauniin kuparisen leiman (näin tällaisen instassa), mutta nyt on niin, ettei itselläni ole sopivan tummaa ja voimakkaan kuparista leimauslakkaa tähän hommaan. China Glazen Poetic on nimittäin aivan liian hailakka vihreän päälle (näyttää kullalta) ja yritin epätoivoisesti korjata mokaa mustalla leimalla, joka taas peitti liikaa lakkauksia. Hit the Bottlen Copper Haired Girl olisi luultavasti juurikin sopiva. Onko kenelläkään heittää muita ehdotuksia?




Leimauslaattana käytin Pet’lan Tu-Turkey-Keytä, jonka kuviot ovat itselleni huiman vaativia kohdistamisen suhteen. Olen aivan avuton kohdistamaan leimoja eikä se onnistunut taaskaan. Pikkurilli on ainoa kynsi, johon onnistuin saamaan haluamani kuvion haluamaani kohtaan. Ikään kuin näitä nyt olisi enää voinut pelastaa, mutta töpsöttelin vielä FUN Lacquerin Million Dollar Dreamia (H) leimojen päälle. Ajatus oli varmaan jotain tyyliin ”onko olemassa lakkausta, jota MDD ei voisi pelastaa”.




Harmittaa ihan vietävästi kun menin pilaamaan kauniit lakat räpeltämällä mutta näitäkin sattuu välillä. Jos näitä kynsiä katsoo oikein nopeasti, kaukaa tai sillain tihrustaen niin kokonaisuus on ihan tosi nätti, eikös jookos?

Anyways, huomenna tavataan meikkileikeissä eräs ristihuuli. Enpäs kerrokaan enempää ©.



12 comments:

  1. Kyllä näissä tulee esille tuo vihreiden lakkojen mielettömyys. Mielettömän hienot <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :). Itse olen ihan hulluna vihreisiin ja niitä kyllä löytyykin jos jonkin sorttista. Inhale piti saada kynsille jo kesällä mutta käyhän se näin syksyynkin tuon sammalen kanssa!

      Delete
  2. Replies
    1. Niin onkii! Vielä kun olisin ollut sössimättä hienoja akkoja leimoilla :).

      Delete
  3. Höpöhöpö sun kanssa, nää on todella ihanat! <3 Et saisi parjata itseäsi niin kovasti, kun oot selkeästi ihan mielettömän taitava. :) Inhale on muuten rakkautta! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kun mä muistelin just niitä sun kynsiä, mitkä lakkasit Inhalella ja ne oli niin kauniit! Nää meni sitten vähän penkin alle niihin verrattuna :). Ehkä mä olin säästellyt tätä liian kauan aikaa ja sitten oli kamalan korkeat odotukset ja onnistuminen lähes mahdotonta. Sama homma edessä FUN:n Blue Tearsin kanssa. En ole vieläkään saanut sitä kynsille, kun en keksi sille koristelua. On tää hankalaa :D.

      Delete
  4. Hei sössi-sisko, nää on hienot ja mä oon vielä vanhempi ja tylsempi kuin sä joten tykkään vieläkin enemmän Nymphistä, miksei mulla oo sitä? Hommaa kupariksi leimaukseen LL, eiku sul tulee se LEggari jo! Tai Expresso by Tinaan Trikoot tai Kuparitukkanen tytsy! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi Nymph on niinmielettömän kypsän oloinen... siis niiku sillain hyvässä mielessä, niiku viini, you know?! Multa muuten kysyttiin taas tänään paperit, kun ostin miekkoselle ykkösolutta fudismatsia varten :D.

      Toivottavasti Leggari on nyt sitten hyvä tähän hommaan. Ja toivottavasti se tulee nopsaan! Mun on vielä pakko saada toteutettua ne vihreät kynnet kuparileimoilla. Ginaan pitäis kyllä päästä käymään, kun toi Expresso ja Oranssi vähän kuumottais :).

      Delete
  5. Ihanaa säihkyvää vihreää! Vihreä on yks parhaimmista kynsiväreistä, jos multa kysytään. Ja mitä tulee kuvioiden kohdistamiseen niin se on kyllä ihan arpapeliä, joskus onni potkaisee ja useimmiten ei. Nykyään jätän joitain ihania leimauslaattoja hankkimatta ihan sen takia että laatan kuviot on vaikeita kohdistettavia, että mä oon kyllä tosi vanha ja väsynyt. Mun mielestä nää on hienot kynnet eikä kuvioiden seilailu kynsillä haittaa yhtään :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vihreä ja sininen on jotenkin niin puhtaita värejä, että sielu aina lepää niissä. Vois kai sitä mennä uloskin nauttimaan taivaasta ja maastosta mutta ei pysty, nenä vuotaa ja kaikkee inhaa :). Kynsilakat on paljon parempaa "ulkoilua". Mä oon vasta viime aikoina tajunnut olla hankkimatta laattoja, joissa on hankala kohdistettavuus. Esim. MYL:n Kaleidoscopen kuviot on ihan murhaa mulle!

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)