Wednesday, September 30, 2015

Picture Polish Wanderlust – Barbie steroideissa?


Eilen kerroin käyneeni Cesarsin Kynsilakkataivaassa ihastelemassa mitä kaikkea ihanaa uutta sinne oli tullut sitten viime käynnin, josta oli luvattoman kauan aikaa. Picture Polishin bloggaajayhteistyökokoelman (ihana sanahirviö) uutukaiset olivat muutamaa lukuunottamatta loppu, slut, finito mutta nyt kaikkia sävyjä on taas saatavilla. Eilen esittelemäni Big Bangin jälkeen käteni tapailivat neonpinkkiä Wanderlustia syistä, joihin tarvittaisiin luultavasti ammattiauttajan apua. Onhan tämä aivan hillittömän pinkki lakka nähkääs!




Keväällä tuntui, ettei kukaan muusta puhukaan kuin iänikuisesta Picture Polishin Sizzlestä, mutta itse en päässyt mukaan tähän tunnelman. Neonpinkki holohipuilla, ihan kiva mutta ei mitään pakottavaa hankintafiilistä. Samaan lopputulokseen pääsi lakkaamalla neonpinkin lakan päälle holohipputopperin. Kun sitten kierittelin näpeissäni tätä uutta Wanderlustia ja änkesin pullon kirkkaan valon alle, olin lentää takalistolleni. Siellä seassa olikin sinistä glass fleckiä! Ja kaikki, jotka ovat yhtään säännöllisemmin lukeneet blogia tietävät, että olen heikkona kahteen asiaan: crackleihin ja glass fleckiin. PP osaa asiansa mitä tulee glass fleckiin. Whimsy, Moscow, Hercynia ja Dragonfly löytyvät omasta laatikosta juurikin tämän kauniin bijou holona tunnetun cocktailin sisältämän glass fleckin vuoksi.





Wanderlustin glass fleckin nähtyäni en voinut muuta kuin anoa Satua ottamaan rahani ja luovuttamaan silloisen viimeisen kappaleen omistukseeni. Sininen hitula lakassa antaa pinkille todella kylmän ja neonmaisen loppusilauksen ja voinen väittää lakan olevan vielä huomattavasti kauniimpi kuin Sizzle konsanaan. Pelkäsin hieman peittävyyttä mutta itse sain kauniin lopputuloksen kahdella paksuhkolla kerroksella lakkaa. Tämä kyllä kuivuu niin nopsaan, ettei kolmen ohuen kerroksen levittäminen liene suuri urakka, mutta itse tykkään mielummin lakata kaksi paksua kerrosta mikäli lakan koostumus siihen suostuu.




Koristeluideoiden suhteen olin aivan jäässä, koska en omista yhtään Barbie-aiheista kynsikoristetta (joo, en päässyt eroon tästä mielleyhtymästä). Tämän ilmiselvän vaihtoehdon jälkeen päädyin sydämiin, joita en oikein sulata yltiöromanttisen tunnelman vuoksi. Jotenkin Wanderlust nyt kuitenkin vaati osakseen siirappia, vaahtokarkkeja ja hattaroita, joten löysin sopivan sydänleimauskuvion Pet’lan laatasta Puzzles. Käsi ylös ketä yllätti, että tartuin taas Pet’lan laattaan, hihii! Tein leimadecaleita leimasimiin ja värittelin keskisydämet Wanderlustilla sekä Avonin Iceberg Whitella. Decalien kuivuttua siirsin kuvat kynsille. Homma oli hivenen haastavaa, koska en jaksanut odottaa kuivumista riittävän kauaa eikä käyttämäni kirkas lakka ollut vielä ehtinyt kuivua kunnolla. Pehmeät decalit uhkasivat takertua itseensä ja pilata koko homman, mutta lopulta sain sydänleimat siirrettyä kynsille. Nimettömässä on valkoisena lakkana Avonin Iceberg Whitea taas vain se käsittämätön yksi kerros.




Jostain syystä en uskalla testata esim. Polish Fiction –blogin Tintin leimadecalien kanssa käyttämää suoraan kynnelle leimaustekniikkkaa. Itse olen niin tupelo kohdistamisessa, etten koskaan saisi esim. näitä sydämiä keskelle kynttä ellei kädessäni ole irrallinen lakkalevy, jonka voin kohdistaa kynnelle. Ongelma on nimeltään kultakutrisyndrooma eli liian märkänä levy menee ruttuun mutta liian kuivana se ei asetu kynnelle ja decalin alle jää kuplia. Harjoitus kaiketi auttaisi tässäkin. Tykkäsin näistä sydänkynsistä yllättävän paljon, koska leimakuvio on kauniin kiekurainen eikä sydän ole in your face –hemppis. Wanderlustin ärtsypinkki on juuri riittävän psykedeelinen ollakseen omanlaiseni neonpinkki, joten uskon tehneeni hyvän valinnan tämän lakan kanssa. Kuvissa lakan sininen kajo ottaa vallan ja tekee lakan sävystä himpan liian kylmän. Sama ongelma esiintyy näköjään aina sinisen hitulan kanssa (PP:n Imperial lienee klassikko).

Ei tullut Ornatea tai Cabaretia (ainakaan vielä) tähän taloon, tuli Big Bang ja Wanderlust. Life is like a box of new Picture Polish nail polish, you never know what you’re gonna get!




23 comments:

  1. Hienot!! En oikein enää käytä pinkkejä joten päätin ihastella tätä muilla. Tosi kivat leimat, kekseliäät...en itse jotenkin ikinä keksi mitään erikoista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä kanssa luulin, etten käytä pinkkiä mutta jotenkin tää eksyi mun käteen. Vaarallisia nuo vierailut Kynsilakkataivaaseen :).

      Delete
  2. Oi miten mageet kynnet taas! Mä oon tullut kuvien perusteella siihen tulokseen, että pidän oman Sizzlen, enkä tarvitse tätä. Koska mulle Sizzle on juuri sitä mitä haluan ja tämän lakan todennäiköisesti käyttäisin vain kerran kynsillä ja loput kerrat Sizzleä. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :). Mulle Sizzle oli vähän liian pliisu mutta tässä oli jo tarpeeksi häröilyä ollakseen muntapainen pinkki. Jotenkin haluaisin Autumnin ja Allurenkin tällaisella glass fleckillä. Onhan ne kauniita nytkin mutta mä vaan rakastan tuota hitulaa lakassa :).

      Delete
  3. Big Bang on yhä mun ostoslistalla mutta niin kuin se sihiniä-pinkki niin mietityttää tämäkin. Pullossa äärettömän kaunis, ja sun kynsillä vielä kauniimpi mutta totuus on se että tuun näyttämään varmasti zombilta tää kynsilläni. Silti se pirulainen viehättää, ääh! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä olin kanssa ihan varma, ettei tää toimi mulla yhtään. Jotenkin esim. Sizzle on liian lämpimän sävyinen mun iholle. Mutta tää sininen glass fleck pelasti lakan sävyn eikä auttanut kuin napata mukaan. Olin myös ihan varma, että kaikissa kuvissa tää on jotenkin liian neon eikä se voi oikeasti olla näin mieletön, mutta kyllä se on :).

      Delete
  4. Oooh, just sellanen ihana barbieloveihqpinkki lakkaus jota mä just rakastan! ♥___♥ Tai no okei, ei tää lakkaus oo ihan niin voimakkaan barbie mutta kuitenkin värisävyiltään (koska pinkki ♥) ihan just eikä melkeen mun makuun! Ihanat! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää on muuten ihan sun näköinen lakka :). Mulle ei yleensä uppoa mutta nyt kyllä kolahti ja kunnolla!

      Delete
  5. Upeat ja söpöt samaan aikaan, tykkään! Mulle lähti uusista PP:istä vasta Bordeaux ja New York, joskin tätä myös pohdin mut en sit tilannut kuitenkaan, ainakaan vielä. Noita pinkkejä multa nimittäin löytyy aika paljon jo ja melko harvoin tulee käytettyä..,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi Pet'lan sydänleimat on kyllä kivat, kun ne ei ole liian söpikset. Bordeaux on mullakin vielä harkinnassa. Se on niin syvänpunainen, ettei mitään rajaa.

      Delete
  6. Nää on herkulliset lakkaukset! Hyvän kuvion valitsit, sopii näihin kivasti etenkin väritettynä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :). Kauhea miettiminen oli, että minkä leiman näihin nyt laittaa. Vähän sama kuin vaatteissa. Kaapit täynnä, muttei mitään päällepantavaa :D.

      Delete
  7. Replies
    1. Älähän nyt ala söpöstelemään siellä :D. Mä kun yritin kovasti rokkaavia tehdä mutta ei tää pinkki taivu!

      Delete
  8. Wanderlust näyttää sun kuvissa paljon hienommalta kuin muissa kuvissa mitä oon nähnyt! Hitsinpimpulat, tuli nyt kyllä sellainen pakko-saada-tää-lakka fiilis, että voipi mennä ostoslistalle. Mua on mietityttänyt tuo kylmä sävy lähinnä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainiin ja tosi kauniit koristelut kaikenkaikkiaan, ei liian hemppistä vaan just hyvät <3 :)

      Delete
    2. Kiitti Sigi :). Mä en kanssa tykännyt tästä ekojen kuvien perusteella, mutta kun näin pullon livenä niin se oli saatava. Sininen hitula tekee tästä niin superneonin ja viileän kirkkaassa valossa. Normaalissa sisävalaistuksessa lakka näyttää paljon enemmän Sizzlen väriseltä kun se sininen tavallaan sammuu. On se ihana <3.

      Delete
  9. Pelastit just mun viikonlopun. Oon miettinyt pääni puhki, et millaset kynnet tekisin kummityttöni ristiäisiin, kun haluaisin tyttömäiset, mut en ällösöpöjä. Näistä otan kyl ehdottomasti mallia, jos sopii? :)
    Harmi, et mul ei oo just tota lakkaa, toihan on ihan mieletön! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna mennä vaan :). Tämä leima tulee ehdottomasti tarpeeseen esim. ystävänpäivänä, kun pitää saada sydämiä muttei liian söpöjä kuitenkaan. Mukavia ristiäisiä!

      Delete
  10. Ihanat! Mä tilasin tästä uudesta kokoelmasta vaan Rebellen, mut pikku hiljaa rupee tuntuu sille et tarvin niitä enemmän :D Eilen olin tilaamassa jo New Yorkia, mut tietty se oli loppu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :). Niinhän se menee aina mullakin, että lämpiän hitaasti ja sitten kun olen tilaamassa niin lakat on finaalissa!

      Delete
  11. Nää on ihan mahtavan upeat kynnet! Tuo Wanderlust on oma lemppari noista uusista lakoista, johtuen varmaan siitä että se on pinkki. :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Fani :). Tää on huima lakka! Pinkki vei multa jalat alta.

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)