Tuesday, November 24, 2015

Joulunodotustarina ja JOULULAHJAKILPAILU!


Ihan ensin haluaisin avautua hieman joulukalentereista. Postauksen lopussa päästään sitten itse aiheeseen eli kilpailuun! Viime vuonna olin aivan ulapalla ja jäin totaalisesti junasta mitä tulee kosmetiikkakalentereihin. Joulukuussa havahduin yhtäkkiä siellä sun täällä blogeissa avautuviin joulunodotusluukkuihin, täynnä vaikka mitä ihanaa kosmetiikkaa.




Nyt päätin olla ajoissa pysäkillä ehtiäkseni kalenterijunaan ja lopulta kotiini saapuikin peräti kaksi kappaletta ihania paketteja. Muistan lapsena polttaneeni adventtikynttilää ja avanneeni ehkä jotain kuvakalenteria, mutta en suin surminkaan saa päähäni muistoa edes suklaakalenterista. Ehkä suklaat olivat pahoja ja suljin ikävän muiston päästäni, it happens! Tänä vuonna joko minua lapsettaa oikein kunnolla tai sitten maailma on hieman enemmän vinksallaan, koska toisaalta tupsahtelee värityskirjoja aikuisille ja nyt meitä vielä hemmotellaan aikuisten joulukalenterilla. Kohta ”ne” varmaan keksii tuoda Alkoon tosimiehen joulu(jallu)kalenterin.

Mutta tarinahan ei mennyt ihan näin yksinkertaisesti, että olisin vain painanut hymyillen tilaa-nappia ja hyvästellyt roposeni, ehei sinne päinkään. Essencen kalenterin kohdalla oli hudeilla heti, kun kaltsu tuli myyntiin K4L:lle ja tilasin sen ennen kuin kukaan ehti käsirasvaa sanoa. Kalenteri (tai käsirasvat) eivät valitettavasti kuitenkaan löytäneet tietään luokseni, vaan ne toimitettiin toiselle henkilölle Suomessa. Onneksi hänkin oli tilannut kalenterin, joten vain ne käsirasvat olivat ylimääräisiä ja K4L lähetti muut tilauksesta puuttuvat tuotteet hänelle perästä. Ai mistäkö mä voin tämän kaiken tietää? Kävi ilmi, että Suomisome on pieni paikka. Manguin kohtaloani instassa ja joku osasi kertoa, että tämä kalenterini saanut henkilö oli mankunut omasta kohtalostaan toisaalla. Tämä ihana henkilö otti minuun yhteyttä ja halusi varmistaa, että saanhan nyt varmasti oman kalenterini, ne kun oli loppuunmyyty aikas nopsaan.




Onneksi K4L:llä oli joku salavarasto näitä kalentereita ja sieltä lähetettiin heti uusi paketti tulemaan Suomeen päin. Tällä kertaa se löysi perille ja ihan kotiovelle asti. Voi sitä pienen ihmisen riemua, kun sain avata ensimmäisen joulunodotusodotuspaketin. Tässä välissä olin kokenut jo pienimuotoisia hätääntymisen ja paniikin tunteita, koska en voinut olla varma saanko lainkaan kalenteria. Kärpäsestä tuli päässäni härkänen ja kuullessani pikkulintujen lauleskelevan L’Occitanen verkkokauppaan myyntiin tulevista kalentereista, päätin olla taas kärppänä paikalla (huomasitteko, sain yhteen lauseeseen neljä eri önniäiskunnan edustajaa). Sain kalenterin tilattua ja hehkuin taas posket punaisina joulunodotusta. Saisin ainakin yhden kalenterin! Kunnes puna poskillani muuttui taas ärtymyksen sävyiseksi luettuani muutaman päivän päästä sähköpostin, jossa kerrottiin, että minulle myytyä kalenteria ei ole olemassa. Okei, sattuuhan näitä. Verkkokaupan saldot oli merkitty väärin ja siellä myytiin tyhjää. Mutta pointti on se, että tämän informaation saaminen asiakkaalle asti kesti monta päivää, minkä jälkeen seurasi vielä epämukava show rahojen takaisinmaksun kanssa. Ei jäänyt hyvä mieli, varsinkaan kun kyse on jostain niin lapsellisesta asiasta kuin joulukalenteri. Sitä on jo ladannut ihan kamalan määrä pentuenergiaa tähän hassunhauskaan asiaan, joten kun homma meneekin puihin, niin mitä muuta siinä voi alkaa vääntämään kuin itkupotkuraivareita.




No mutta tarinahan ei lopu tähän. Sillä hetkellä, kun sain tiedon lokkitanelin kalenterin menettämisestä, sain myös tiedon K4L:lle juuri myyntiin tulleista Makeup Revolutionin kalentereista. Paniikinomaisin tuntein kävin naputtelemassa kolmannen kalenteritilauksen, vaikka mieleen alkoi jo hiipiä totaalinen epäusko koko kalenteritouhua kohtaan. Kolme tilattu, nolla saatu! Essencen kalenterin tultua kotiovelle uskalsin jo huokaista helpotuksesta, koska edessäni oli elämäni ensimmäinen kosmetiikkakalenteri ja ihan livenä. Nämä eivät siis ole pelkkä urbaanilegenda vaan näitä on oikeasti olemassa ja nyt sellainen löytyy myös minulta. Muutama päivä myöhemmin – ja juuri postilakon aattona – DHL:n auto koukkasi taas kotiovelleni ja toi mukanaan toisen kalenterin, joka on siis nyt se MUR:n versio, jos ja kun joku meni jo kuviossa sekaisin.

Ensi viikolla alkaa siis luultavasti vuosisadan uskomattomin joulunodotus kahden kosmekalenterin voimin. Rauhoituttuani hieman tästä koko kuviosta tajusin, että saattaa hyvin olla, että näissä kalentereissa on (paljonkin) tuotteita, joita itseltäni jo löytyy. Tämä oli juuri se syy minkä vuoksi olisin halunnut L’Occitanen kalenterin, koska en ole koskaan edes nuuhkaissut heidän tuotteitaan. Kaikki olisi ollut varmuudella uutta jos nyt ei aina niin ihanaa. Olen kuitenkin tyhjentänyt Essencen ja Makeup Revolutionin hyllyjä siihen malliin, että parhaimmillaan 0 mutta pahimmillaan 24 + 25 = 49 kalentereista paljastuvaa tuotetta ovat samoja mitä jo omistan.




Mistä päästäänkin itse asiaan. Sain päähäni loistoidean, jonka avulla voin antaa yhden joululahjan jollekin ihanista lukijoistani. Ajattelin ensin, että petyn kovasti jos kaikki kalenterin tuotteet löytyvät jo omasta kaapistani, kunnes tajusin että saan itselleni oikein hyvän joulumielen antamalla kaikki nämä tuplatuotteet jollekin joululahjaksi. Nyt on siis kyse kilpailusta, jossa te saatte arvata kuinka monta jo omistamaani tuotetta näistä kahdesta kalenterista tulee paljastumaan. Essencen kalenterissa on 24 luukkua ja MUR:n kalenterissa vastaavasti 25 luukkua. Oikea vastaus on siis jossain välillä 0-49. Se teistä, kuka arvaa lähimmäksi oikeaa lukua, saa kaikki kalentereista tulleet (käyttämättömät) kaksoiskappaletuotteet itselleen. En siis voi vielä kertoa mikä tämän kilpailun palkinto tulee olemaan, koska se selviää minulle itsellenikin vasta 25. joulukuuta. Onhan se aika köyhää jos palkinto on yksi rupinen huulikiilto, mutta se voi myös olla aimo kasa tavaraa, koska te tiedätte miten paljon pidän näistä kahdesta brändistä.

Aion kertoa blogissa joulukuun jokaisena lauantaina mitä kalenterista sillä viikolla paljastui, sekä paljastaa kuinka monta näistä tuotteista minulla jo on. Joka lauantai voitte siis seurata kuinka monta tuotetta palkinnossa sillä hetkellä on ja jännittää kuinka lähellä lopullista lukemaa oma arvauksenne mahdollisesti sijaitsee. Paljastan lopullisen luvun (eli palkinnon) ja voittajan kuun ja vuoden viimeisenä lauantaina 26. joulukuuta. Tämä on luonnollisesti joulurauhan aikaa, enkä halua häiritä ketään mutta olen melko varma, että voittaja haluaa tietää joululahjastaan jouluna eikä uutena vuotena.




Haluan antaa tämän lahjan jollekin lukijoistani, joten osallistuaksenne kilpailuun teidän tulee olla blogin lukijoita joko Bloggerin tai Bloglovinin kautta (tai voitte sellaisiksi liittyä tämän kilpailun aikana). Postitan paketin ainoastaan Suomeen. Kilpailuun voitte osallistua kommentoimalla tähän postaukseen oman mielipiteenne tällaisista aikuisten joulukalentereista (onhan näitä muitakin, esim. teekalenteri). Samaan kommenttiin merkitsette luonnollisesti myös luvun väliltä 0-49, joka vastaa arvaustanne kalentereissa olevien tuplatuotteiden määrästä. En pyydä tällä kertaa sähköpostiosoitteitanne, koska haluan antaa jokaiselle oikeuden omaan yksityisyyteensä. Kerron lauantaina, 26. joulukuuta klo 12 blogissa, instassa ja facebookissa lopullisen tuplatuotteiden määrän (eli kilpailun palkinnon), sekä voittajan nimimerkin. Voittajalla on tämän jälkeen viikko aikaa olla yhteydessä minuun sähköpostitse, jotta saan osoitteen paketin lähettämistä varten. Mikäli en ole kuullut voittajasta 2.1.2016 klo 12 mennessä, otan yhteyttä seuraavaksi lähimmän arvauksen tehneeseen. Kilpailu alkaa heti ja arvauksia voi esittää maanantaihin 30.11. klo 23.59 asti. Sen jälkeen voimmekin jännittää yhdessä aina lauantaisin, kuinka monta tuotetta kullakin viikolla palkintokirstuun kilahtaa.

Vitsi miten kivaa jännittää paitsi omasta puolesta niin myös teidän puolestanne mitä kaikkea joulunodotus tuokaan tullessaan ©



59 comments:

  1. Toi Lokkitanehomma oli kyllä mälsä:( Aika moni ehti iloita kalenterista eikä sit kuitenkaan saanut sitä. Onneksi sulla on nyt nuo kaksi varmasti näpeissä:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mälsää oli joo, itku lyhyesti ilosta :D. No ei sentää ja onneksi sain lopulta nää kaksi. Mutta oli tässä vähän jännitysmomenttia.

      Delete
  2. essencen kalenti löytyy täältäkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toivottavasti siellä on kaikkea hubaa :).

      Delete
  3. Mulla on ehdottomasti oltava joulukalenteri! Mieluiten sellainen missä on pieniä, yksityiskohtaisia kuvia ja kimalletta :) 13 on onnennumeroni, joten sehän se on veikattava. Bloggerin kautta luen - miratamminen71@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en tiedä miksen ole koskaan ollut kauheasti kalenterien perään. Se kynttilä oli ihan jees, mutta en mä uskaltaisi enää polttaa sitä, kun oon niin raukkis :). Onnea kisaan!

      Delete
  4. Mahtava arvontaidea :D Veikkaan 23 tuotetta :)
    bloggerin kautta luen ja s.posti on nunnu@live.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiks ookki :). Mun mielestä jouluna on aina kivointa antaa lahjoja ja nähdä ilo muiden kasvoilla. Omat nyssäkkäni voisin pitää mieluummin paketeissa, ettei jännitys mene hukkaan. Onneksi mun on nyt avattava nää kalenterit joka päivä kilpailun takia, muuten varmaan pimittäisin näitäkin jouluun asti :D.

      Delete
  5. Hauska idea! Minäkin mietin tuota 13:a, mutta mitens jos tulee enemmän samoja arvauksia? Vastaan kuitenkin 14, koska se on minun onnennumeroni. :)

    Itselläni ei ole ollut yhtään aikuisten joulukalenteria. Onhan se kiva idea, mutta jotenkin tykkään valita itse tuotteet joista maksan. Ehkä en ole kovin yllätyksellinen.. :)

    Luen ihanaa blogiasi bloggerin kautta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä kanssa aloin pohtia tuota tasapelin mahdollisuutta, kun voihan se lähin arvaus olla vaikka 5 alle ja 5 yli oikean vastauksen ja molemmilla periaatteessa voittaa. Sitten menee kyllä varmaan taas ihan perinteiseksi arpapeliksi, koska mielelläni kuitenkin lähetän yhden paketin jollekin ihanalle kuin alan sitä puolittamaan.

      Mä olen kyllä vähän samanlainen, että tykkään ostaa itse just ne jutut mitä haluan. Sen takia joululahjatkin tulee ostettua itse nykyään. Eipä tule sitten pettymyksiä tai turhaa palauttelua ja rahanmenoa. Tavallaan sen takia tämä kalenteri olikin niin hurmaava ajatus, kun joka päivä saa yllärin joko itselle tai annettavaksi :).

      Delete
  6. Mulla ei oo joulukalenteria, mutta ensvuonna haluan ainakin Essencen kalenterin!! Kyllä aikuisillakin saa olla joulukalenteri! Pientä joulunajan hemmottelua, kaiken turhan joulustessin keskelle =)
    Minä sanoisin, että määrä, joita jo sinulla olevia tuotteita kalentereista paljastuu, olisi 29.
    Seuraan blogiasi Bloggerin kautta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hemmottelua juurikin! Mä en onneksi harrasta mitään joulustressiä, kun ollaan vaan ihan kahdestaan kotona. Saa tehdä mitä haluaa ja olla loput tekemättä :). Kunhan kuusen saa pystytettyä niin olen tyytyväinen. 29 olis jo muuten aika paha, saa nähdä miten käy. Toisaalta onhan siinäkin vielä 20 uutta tuotetta mulle, mikä on ihan huima määrä :D.

      Delete
  7. Onneksi määki sain Essencen kalenterin. Kiitos ihanan Kristan, joka antoi sen mulle joulu- ja synttärilahjaksi. Joulu ja mun synttärit ku on soppelisti kuukauden välein... :D Mää oisin tahtonu kans teekalenterin ja ton Lokkitanen kalenterin. Köyhä ku on ni valitsin mieluummin ruoan kuin kalenterin, haha. Mutta ens vuonna tilannen voi olla jo toinen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olipas ihana lahja :). Tuo teekalenteri olisi kyllä kiinnostava, koska siinä saisi testailla uusia makuja. Itse en juo paljoa teetä, vaikka tykkään kyllä. Sellainen kaupan paketti saattaa olla kaapissa monta vuotta eikä se oikein pysy hyvänä. Tällain kalenterin kautta saisi kivoja makuelämyksiä. Mä taas en valitse ruokaa kalenterin asemesta, kun ei tee mieli... mutta suklaa kyllä kelpaa aina :D. Siihen pitää aina olla roposia!

      Delete
  8. Musta teekalenteri kuulostaa hyvältä, ekan kerran näin semmosen kun kämppis oli rahdannut itselleen saksasta yhden. Mistähän niitä saisi? Itse kuitenkin jätän kosmetiikkakalenterit muille ja tyydyn herkkupeppuna suklaaseen.

    Veikkaan että 17 tuplakappaletta paljastuu luukuista :) tykkään tän arvonnan konseptista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vitsi mä oon vähän ylpeä itsestäni, kun keksin tän idiksen. Ihanaa päästä antamaan näitä jollekin, ja ihaninta on, etten mäkään tiedä mikä siitä lahjasta vielä tulee :). Mä en ole bongannut kyllä sitä teekalenteria missään, ei sillä että olisin etsinytkään. Saa vinkata muutkin jos tiedätte.

      Delete
  9. Mä olin päättänyt että teekalenteri on mun juttu, mutta kaveri olikin unohtanut ostaa mulle pyynnöstä sellaisen eikä niitä enää saanut, byää. Ehkä selviän nyt kuitenkin suklaakalenterilla, mies ostaa mulle aina sellaisen ekana päivänä kun niitä saa jo alennuksella :D

    Mä veikkaan että sulla on tuplia 16. Toivoisin että vähemmän, mutta Essencehamsterointi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voihan harmitus! Miksei nää tee tarpeeksi kalentereita, täh? Mun miehellä on Star Wars -kalenteri. Saas nähdä josko mäkin vielä nappaan jonkun suklaaversion matkaan :). Toi olikin hyvä vinkki ostaa ekana päivänä vasta! Tää onkin muuten mielenkiintoista katsoa tuleeko enemmän MUR:n vai Essencen dupeja. Mä veikkaan oikeestaan MUR:ia.

      Delete
  10. Hauska idea :) Veikkaisin 17 tuotetta. Bloglovinin kautta seurailen :)
    -JossuK
    johak(at)netti.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joskus mullakin välähtää :). Onnea kisaan!

      Delete
  11. Ei vitsi miten hauska arvontaidea! Pakko osallistua ihan vaan kun tämä on niin loistava idea. Jos en väärin katsonut niin 8 tuotetta ei ole veikattu - sillä siis mennään! Eikös ruokakappaleiden sitten täydy olla tismalleen samat, sävyn, tuoksun, ym. kaiken osalta? Oikeastaan sun takia kyllä toivoisin, että oltaisiin vielä lähempänä nollaa, vaikka arvonta jäisikin vähän tyhjäksi silloin. :)

    Mulla on Occitanen kalenteri ja odotan ihan innolla, että sitä kohta pääsee availemaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha voi ei - siis TUPLAkappaleiden ei ruokakappaleiden - mistä ihmeestä tuokin tuli....

      Delete
    2. Vitsi mä kelasin eka, että mitä ruokakappaleita (luin kännykällä niin en nähnyt heti seuraavaa viestiä), mutta osasin ihan isse kuitenkin päätellä, että kyse saattoi olla tuplakappaleista. Olisko sulla käynyt freudilainen lipsahdus ja ollut ihan rehellisesti nälkä :D? Pitää sitten katsoa mitä sieltä oikein tupsahtelee mutta pääperiaate on, että ihan rehelliset dupet lähtee palkintoon. Tuo MUR:n kalenteri oli tosi "hauskasti" pakattu niin, että molemmilla puolilla kalenteria oli muovikalvossa kuva kalenterin sisällöstä. Kyllähän sen ehti nähdä, vaikka vaan vilaukselta.

      Delete
  12. Veikkaan että sulta löytyy samoja tuotteita 19 jo ennestään. Kaunis ajatus sulta kyllä tämä! Mulla meni koko joulukalenterishoppailu vähän mönkään - halusin BodyShopin, sitten halusinkin Loccitanen ja siinä välissä Bodyshopin kalenterit oli jo myyty ilmeisesti loppuun. No, ehkä parempi näin, eipä sitä ylimääräistä rahaa olisi kyllä ollutkaan :D taidan hakea kuitenkin jonkun kivan kuvakalenterin vielä ennen joulukuun alkua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voihan mälsä! Mulla kävi ihan huima mäihä, että kaveri vinkkas MUR:n kalenterin just, kun sain tiedon, etten saakaan tätä Lokkitanelia. BodyShopkin olisi ollut kiva, pitää muistaa ensi vuonna :). Mutta sä saat nyt sit ostaa itsellesi kyllä jonkun kivan joululahjan siitä hyvästä, että meni kalenterit ohi kosmetiikkahyllyn.

      Delete
  13. Veikkaan 7. Epäilen ja toivon, että kalentereissa on uusia tuotteita. :) Aikuisten joulukalenterit ovat ihan parhaita, itsellänihän niitä on kolme kosmetiikkakalenteria ja yksi teekalenteri ja lisäksi vielä partiolaisten kalenteri. Vähän taas lähti lapasesta, viime vuonna oli vain Ciatén kynsilakkakalenteri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mua taas pelottaa, että näihin on tungettu kaikki jämätuotteet :). Jaa, että yli kolme löytyy sieltä :D. Nyt mulla ei ole ainakaan niin huono omatunto näiden kahden kanssa, tänks! Ciate kiinnosti mua kanssa, mutta mä en oikein jaksa niitä pikkupulloja. Toivottavasti näissä kalentereissa on tuotteet normikokoisia.

      Delete
  14. Mää voisin veikata 12 samaa tuotetta. EII oo totta! Siis millon Essencen kalenterit myytiin loppuun? Mää ku oon ihmetelly et millon niitä tulee myyntiin ja oon ollu kärppänä koko ajan sielä sivuilla, mut perrrrr*ele ne onki myyty, voi itkut minkähän kalenterin sitä sitte ostais. Nyyh. :,( Noh pitää napata jostain joku karkkikalenteri.. ;D Paitsi että saan ehkä Saksasta diilailtua tänne semmosen yheltä tutulta.. Toivotaan parasta :33 Seuraan täältä bloggerin kautta, niinku varmaan tiiäkki. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ne tuli myyntiin jo aikaa sitten. Itekin bongasin ilmoituksen kynsikoriste-ryhmästä ja kävin äkkiä nappaamassa omani. En olisi osannut olla paikalla muuten oikeaan aikaan. Mä en yhtään tykkää tällaisesta, ettei kaikille halukkaille riitä, pyh! Mieti, jos joku pikkunatiainen jäisi ilman suklaakalenteriaan niin kyllä tulisi raivarit keskellä kauppaa. Toivottavasti saat vielä ton kalenterin Saksasta suoraan :).

      Delete
  15. Mä en sitten lopulta ostanut yhtään kalenteria, sillä tulin siihen tulokseen, että ostan sillä rahalla sellaista mitä oikeasti olen himoinnut. :D Vaikka onhan se tietysti ihana aukoa lahjoja joka päivä! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä taas päätin, etten osta ollenkaan joululahjaa, vaan availen näitä luukkuja mielummin ennen joulua. Kunhan nyt vaan saan pidettyä lompakon kiinni, kun on tuo musta perjantaikin tulossa :).

      Delete
  16. Onpa kiva arvontaidea. Tänä vuonna en tule omistamaan yhtäkään joulukalenteria.
    Veikkaukseni on 15 tuotetta.
    Bloggerin kautta seurailen.
    hamalainentm@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva, että porukka tykkää :). Jospa sulla kävisi mäihä ja saisit tästä itsellesi joulukalenterilahjan. Onnea kilpailuun!

      Delete
  17. Mä en osallistu kisaan kun mulla on oma karenteli, tulin vaan soittamaan suutani tänne :) Kiva idea, pupumuidu! Juoksää koskaan kaakaota? Lurps!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiks ookki, turkkumuidu :D. Ihanaa, ko meillä on nää samiskarentelit. Voidaan sit avautua koko ajan toisillemme! Kaakao, mistä tää yhtäkkiä tuli? Ihan puskista! Joo, mä rakastan kaakeloa, kaikissa olomuodoissaan, minttuisena, karamellisena ja aina kermavaahdolla <3.

      Delete
  18. Veikkaan 18 samaa tuotetta, toivottavasti vähemmän. Itse en kalenteria ole hommannut, en ehtinyt saada tuota L’Occitanea ja muut ei niin kiinnostaneet, eli mennään ilman... tai pitäisikö hakea suklaakalenteri. ;) Seuraan blogiasia Bloglovin kautta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, hei haetaan molemmat suklaatikalenterit ekana päivänä hyvällä alennuksella, niin sadaan jotkut ihan mahtavat :). Jäi kyllä vähän karvas maku tuosta Lokkitanesta. Lupasvat lähettää jotain hyvitystä, mutta eipä ole kuulunna, tosin tossa on toi lakkokin (mutta mä oon niin kelju, että syytän tästäkin Lokkitanea :D).

      Delete
  19. Vähänkö huippuidea :D voisin heittää vaikka arvauksen 15.
    Monet houkuttelis toki, oon vaan niin pihi :D Kivoja ovat. :) Body shopin kalenteria ehkä vielä puntaroin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii, älä puntaroi liian kauaa. Viime vuonna mulla meni kaikki ihan ohisektoriin, mutta nyt olin ajoissa liikkeellä. Kauhea stressi yksien kalentereiden takia :). Mutta mun joulustressi jääkin nyt sit tähän.

      Delete
  20. Veikkaan vaikka että 10 samaa :D Kivoja kalentereita, pitäisiköhän itsekin ostaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kympillä mennään :). Onnea kilpaan! Kyllä kannattaa joku kaltsu kipaista noutamassa. Lapsettaahan tässä jo vähemmästäkin.

      Delete
  21. Uuuu, vähänkö hauska idea tämä arvontahomma! :) Mullakin on Essencen kalenteri (tuli juuri tänään postissa, aaa ihanaaaa! ♥ Oli muuten mullakin ihka-ensimmäinen kosmetiikkakalenteri ikinä!!) mutta mielelläni silti osallistun arvontaan ja veikkaan etttääääää kalenterista paljastuuuu hmmmmm........... 14 samaa tuotetta!! Uuhhuuuh, tässä ihan jännäpissa meinaa lirahtaa housuun! 8D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No älä, mäkin oon jo nyt enemmän innoissani tästä palkinnosta kuin niistä itselleni jäävistä tuotteista. Toivottavasti olisi kauhea paljon dupeja niin tulee iso paketti :). Mahtavaa, että sait kalenterin. Meillä ei ole posti liikkunut tällä viikolla mihinkään, yhyy. Mulla on ikävä mun Cirquen Halcyonia ;D.

      Delete
  22. Mietin itse kovasti jonkin kosmetiikkakalenterin ostamista, mutta päädyin sitten olemaan ostamatta :D Meillä on kotona viime vuonna askarreltu joulukalenteri, joka otetaan käyttöön tänäkin vuonna. Narussa on pikkuisilla pyykkipojilla roikkumassa 24 pientä paperipussia, joissa on kivat koristeet. Jospa vaikka sitten mieheltä saisi jonkun kosmetiikkajutun sieltä, kun vuorotellen sinne jotain toiselle aina laitetaan ylläriksi :)

    Ja veikkaan että kalentereistasi paljastuu.. no sanotaanko vaikka 19 samaa tuotetta. Olen blogisi lukijalistalla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meillä oli kanssa yhtenä vuonna tuollainen itse tehty kalenteri. Se oli aivan ihana, mutta kamalan työläs. Mulle olis jotenkin (ainakin omasta mielestä) tosi helppo ostaa sinne tavaraa, mutta en kuollaksenikaan keksi mitä laittaisin miehelleni kalenteriin :D.

      Delete
  23. Bloggerin kautta nimellä Mimosa luen.

    Teekalenteria myydään Sokoksilla (verkkokaupasta on ainakin loppu, kivijalkamyymälöissä voi todella hyvällä tuurilla olla). Itse nappasin sen heti, vaikka viime vuonnakin se miulla oli.

    Mie veikkaan, että samoja tuotteita tulee 3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaahans eli Sokokselta löytyy mahdollisesti. Ja Sokosta ei sitten olekaan mailla halmeilla :). Mä oon nykyään ihan avuton ostamaan mitään muuta kuin ruokaa kaupasta. Kaikki pitää saada tilattuna kotiin. Vitsi, kun joku muuten tekisi kaakaokalenterin, nams :D.

      Delete
  24. Mulla kävi kanssa vähän hölmösti ton Essencen kalenterin kanssa. Tilattiin siis kaverin kanssa kimpassa ja sieltä tulikin sitetn aluksi vain yksi kalenteri! Vähänkö siinä vaiheessa kirottiin, että eihän em sitä tosita saada, kun ne on loppuunmyyty ja palauttavat varmaan vaan rahat.. Mutta onneks toinenkin kalenteri lähti sitten valitusten jälkeen matkaan ja loppu hyvin. :) Ehdin tässä välissä kyllä käydä ostamassa Kicksistä kalenterin, joten kahdella kalenterilla mennään täälläkin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huoh! Onneksi saitte kalenterin molemmille. Muakin kiinnosti tuo Kicksi kovasti, mutta emmä mihinkään Kicksiin ole saanut raahattua itseäni, joten nämä kaksi valikoitui, koska ne sai tilattua :D.

      Delete
  25. Mä sanon 19 tuotetta. Menkööt ihan metsään, jos meen. Mä en ollut edes kuullut tällaisista kalentereista ennen tätä vuotta, enkä tajunnut, että miten kärppänä niitä pitää kytätä. Ehkä sitten ensi vuonna =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mulla oli ihan sama juttu viime vuonna. Huomasin yhtäkkiä blogeista, että tällaisia ihanuuksia on olemassa, mutta eihän niitä enää mistään saanut. Ensi vuonna oot sitten sinä kuuluisana kärppänä paikalla :).

      Delete
  26. Kalentereita! Mulla oli toissavuonna ihana kosmetiikkakalenteri, mutta nyt olen niin pa, ettei moiseen ollut varaa. Eli olis huippua voittaa edes jotain. Kalntereista varmaan löytyy 21 sulla jo olevaa tuotetta. Luen Bloglovinin kautta nimellä Mint Candy. Iloista joulun odotusta sinulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mullakin itki lompakko kyyneleitä, kun tilasin nämä, mutta siinä olikin sitten tämän vuoden joululahjat. 21 on muuten jostain syystä mun mielestä hyvä arvaus. Tuntuu oikealta, vaikka mistäs näistä vielä tietää. Hauskinta tässä on se, että mäkin saan arvata, kun en tiedä :). Ihanaa joulun odotusta sinullekin Min Candy <3.

      Delete
  27. Mä veikkaisin että kalendaariosta löytyy 11 jo varastoista löytyvää tuotetta. Kivaa että kalenteri saapui ajoissa paikan päälle :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oltiin kyllä vähän jännän äärellä muutama hetki. Ei olis kuvitellut, että tällaisesta asiasta saa oikein kiukun itselleen väännettyä, mutta ilmeisesti sitä on vielä niin pentu henkisesti :). Mä en kohta enää malta odottaa, että saan tietää mikä tähän on oikea vastaus.

      Delete
  28. Ai vitsit! Tää on niin hauskaa! :) Mulla ei oo joulukalenteria, täytyy kyllä joku hommata koska joulun ohellahan tänä vuonna lasketaan päiviä myös mun kolmikymppisiin! ;)
    Tää arvaus on kyllä paha, kalentereissa vois olla sellasia kaikille käyviä värejä mitkä ei ehkä oo ollut sun valintoja ostettaessa jolloin vois olla vähemmänkin tuplia, tai sitten sulla on niin laaja kokoelma et määrä on iso... En kestä! En pysty päättämään!! :D
    Okei, noni... Tuplia on... 15!
    Jep joo sillä mennään, meni miten meni! Bloglovinin kautta luen!
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mutta kyllähän sulla pitää olla kalenteri ehdottomasti tänä vuonna! Harva sitä saa suklaita napostella odotellessaan omaa synttäriä :). Mulla on ihan sellainen tunne, että näissä kalenterissa on kauheasti samoja tuotteita mitä mulla jo on, mutta tottahan se on tuokin, että onhan niitä eri värejä vielä olemassa paljon. Tsemppiä kilpaan :).

      Delete
  29. Uusi yritys eli nyt ilman sitä sähköpostiosoitetta ;-). Eli aivan mahtava arvontaidis =D! Mä heitän veikkaukseksi 18 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi sähköpostiosoitteen rustaaminen menee kyllä jo aika automatiolla :D. Tsemppiä kilpaan. Kohta alkaa luukkujen availu!

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)