Monday, December 28, 2015

I feel gifted!


Vielä ehtii ennen uuden vuoden vyörymistä päälle! On nimittäin pakko vähän katsastaa joululahjuksia täällä bloginkin puolella. Emme ostaneet mieheni kanssa toisillemme lahjoja vaan päätimme itse mitä haluamme (eli lähinnä kynsilakkoja, kosmetiikkaa ja kirjoja) ja tilasimme tavarat ajoissa ennen joulua. Tänä vuonna laiskotti niin kovin, ettei lahjoja jaksanut kääriä edes lahjapaperiin. Kuusen alta löytyi ainoastaan kaksi mystistä pakettia, toinen äidiltäni ja toinen blogikaverilta.





Äidin paketista paljastui ihanat villasukat molemmille vilukoiville. Mieheni on tallustellut sukat jalassa paketin avaamisesta lähtien. Taisivat tulla tarpeeseen ©. Omissa sukissani on ihanat pompulat, joita on kiva räpeltää jännittyneenä sohvalla Dexterin katselun lomassa. Kyllä itse tehdyt on aina parhaat! Kiitos äiti ©.




Vaihdoimme joululahjoja myös Glitter Frosting -blogin Katrin kanssa enkä muista koska viimeksi olisin avannut paketin, jonka sisältö oli täysin tuntematon. Paketti oli järjettömän iso ja istuin sen kanssa kuusen alla kuin pikkutyttö konsanaan. Katri oli ylittänyt itsensä ja tunkenut laatikon täyteen toinen toistaan ihanampia yllätyksiä. Oli Vallilaa, rannekorua, suklaata, kynsilakkoja, siirtokuvia, kuviofoliota, meikkipussia ja söpöilylaastareita ©. Hassuinta tässä lahjassa oli se, että se sisälsi monta juttua mitä olin ollut aikeissa ostaa itse.





Katri jopa muisti miten olin kuolannut hänen blogissa esittelemäänsä Mavalan Glamour-kokoelmaa ja tämä tonttutyttö oli pistänyt koko kokoelman pakettiin lisäyllätykseksi. Mavalan lakat eivät muutoin oikein sytytä, mutta glitterhommat heillä on hanskassa ja tämä kokoelma on poikkeuksellisen kaunis kokonaisuus. Muita herkkuja paketissa olivat China Glazen hologlitterlakka Can You Sea Me? (Star Hopping –kokoelmasta) sekä Cupcake Polishin indielakka Chicago, joka on kuin lineaariholoversio A Enkun Crown of Thistlestä. Käsittämätöntä, ettei omasta noin 150 hololakan kokoelmastani löydy yhtään juuri tämän sävyistä lineaariholoa. On se vaan kaunis ©. Kiitos Katri ihan mielettömän upesta lahjasta!






Olen ilmeisesti ollut aivan käsittämättömän kiltti tänä vuonna, koska sain itseltäni lahjaksi jopa kuusi Picture Polishin, kolme Cirque Colorsin, kaksi FUN Lacquerin ja kaksi ILNP:n kynsilakkaa. A Enkun Spirit of the Moors, OPIn Ce-less-tial is More ja Lumenen Jäämarja löysivät myös tiensä joululahjoiksi. 










Cirquen ja ILNP:n metalliflakielakkoja esittelen tarkemmin erillisessä postauksessa ja Picture Polishin lakoista on myös tulossa oma postauksensa, jossa kurkataan millainen kokoelma näitä indielakkoja laatikosta tällä hetkellä löytyy. Mietin kauan FUNin lakkojen ostamista mutta olen melko heikko sanomaan ei yhdellekään merkin sinertävälle hologlitterlakalle. Fashion Shown kupeessa tilasin itselleni myös kauniin rusinalakan Superstar. FUNin sinertäviä lakkoja on näköjään kertynyt jo muutama, joten niistäkin voisin tehdä erillisen vertailupostauksen mikäli sellainen kiinnostaa.


Cirque Colors: Qi, Halcyon, Reflektor

ILNP: Empire, Time in a Bottle
FUN Lacquer: Superstar, Fashion Show

A England: Spirit of the Moors

OPI: Ce-less-tial Is More

Lumene: Jäämarja


Joulupostaukset olivat nyt tässä ja seuraavaksi pitäisi jo kiireen vilkkaa käydä käsiksi uuteen vuoteen. Vuoden kauneimmat lakatkin pitäisi kyetä valitsemaan, mutta tehtävä ei tule olemaan helppo näiden kauniiden joululahjalakkojen kilpaillessa huomiostani. Lupaan kuitenkin yrittää!

Mukavia välipäiviä ja vuoden viimeisiä hetkiä!



17 comments:

  1. No oot kyllä ollut superkiltti! :D Mäkin ajattelin omista ostoksistani valita ne kauneimmat lakat, saa nähdä miten onnistuu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kyllä mullakin sattaa aika moni suosikki löytyä näistä uutukaisista. Kun vaan saisi nyt vähän rauhoituttua käymään tätä vuotta läpi :).

      Delete
  2. Kivoja lahjoja! Villasukat on <3
    Mun on pakko kysyä, että onko sulla tässä postauksessa jotain hymiöitä tms jotka vaan ei näy mulle millään laitteella tai selaimella, koska tekstissä vilahtelee copyright-merkkejä? Vai onko tää joku juttu jota en vaan tajua (ei olisi ihme:D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sovitaan hei niin, että sä et vaan tajua :). Pitäis tehdä joku "patent pending" emoji, kun tää copyright-juttu alkaa olemaan vähän vanha :D. Siis kun joo, mulla noi näkyy Chromessa sydämenä. Kirjoitan tekstit Wordillä ja tyhmänä olen lisännyt siellä sydämen tekstiin, koska se näytti näkyvän oikein myös blogitekstissä. Kiitos siis tuhannesti, että kerroit ettei se sydämellisyys välitykään sitten kauhean pitkälle :). Tarkastin just puhelimen Chromen kautta, ja sielläkin vilisi iloisesti copyrightia. Eli tähän loppui Mallen sydämellisyys! SYDÄN <3

      Delete
    2. Haha, voi ei:D Tosiaan, noissa erikoismerkeissä on riskinsä. Tässä kuitenkin tulevalle vuodelle muutama: <3 <3 <3 <3

      Delete
  3. Munkin koneella sydämet (varmaan alt+3) näkyy copyrighteina :D Töissä koneella ne on sydämiä, piti ihan erikseen tarkistaa kun mua vaivasi tää asia. Mulla on tässä käytössä Win/Firefox ja töissä on Win/Chrome.

    Mutta kylläpä olit ollut kilttinä! Mä rakastan yllärilahjoja ja haluan aina mieheltä(kin) sellaisia vaikka se on tosi huono ostamaan niitä :D Nytkin annoin hyvin selvän vihjeen vielä että NYT kannattaa kuunnella kröhöm kröhöm SEPPÄLÄSSÄ on ihania pehmeitä asioita WINK WINK. Jos se olisi edes käynyt ko. liikkeessä, olisi varmasti tiennyt mitä vinkkailen koska elän kotona aina kaikessa pörröfleecessä ja saan pörrötakeistani kommenttia päivittäin, mutta hän poimi tästä vaan pehmeän ja tilasi netistä jotain ihan muuta... Meen varmaan aleista toivomaan itselleni niitä pörröfleecejä.

    Mulla on joulunjälkeinen haikeus ja vuodenloppumishaikeus. Olen antanut itselleni luvan ostaa vähän kivuuksia lohdutukseksi :D -> cesarsshoppiin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla IOS ja Chrome/Firefox/Safari, mutta tsekkasin vielä iPhonella/Padilla ja sama homma, eli ilmeisesti meille mäkkikäyttäjille ei sydämiä haluta näyttää;D

      Delete
    2. No voi vidhu! Mun uudenvuodenlupaus on olla käyttämättä enää sydänmerkkejä, yhyyyy :(. Mutkun mä haluun olla sydämellinen. Ihan epistä. Omena on perseestä :D.

      Delete
    3. Hannatic: Mä tunnen sun tuskan! Noille Y-kromosomivammaisille on ihan turha vihjailla, kun ei rautalankakaan mene aina läpi :D. Itse kun ostaa niin saa mitä haluaa. Mä voisin kanssa käydä tyhjentämässä Seppälän fleecepörröpuolen alennusmyynneissä. Kanit on ihan höpöinä mun fleeceaamutakkiin ja haluaa koko ajan kaivaa tai makoilla sen päällä... ja siinä sivussa mun päällä, jee :). Cesarshop lohduttaa muuten kummasti (SYDÄN).

      Delete
  4. Oih, oon kyllä niin iloinen että pidit mun lahjasta! ♥ <--- Sydän!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eihän tuosta voisi kukaan olla tykkäämättä :). Vieläkin hymyilyttää (sydän)!

      Delete
  5. Kauheesti kaikkea ihanaa! Mä sain kans PP:n Winterin lahjaks ja se on niiin upea <3

    Mulla noi sydämet näkyy sydäminä koneella mutta copyrighteina puhelimella ja luen sun blogia aina vaan puhelimella joten oonkin jo vähän aikaa miettiny kanssa että onko tää vaan joku juttu jota en tajua :D mä en voi kirjottaa postauksiin sydämiä merkkeinä, koska niiden jälkeen koko muu teksti muuttuu sellaiseksi html-sotkuksi, joten älä huoli et oo ainoa jolla on ongelmia erikoismerkkien kanssa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huoh! Mä jo mietin, että oon ihan pahvi tän blogin kanssa taas. Mut jos joku muukin niin ei kai se sitten ole niin vakavaa! Tänään sentään intouduin korjaamaan postauksen tekstin html-koodin puolella, kun osa tekstistä oli väärällä rivivälillä eikä muuttunut copy-pastella miksikään, vaikka monta kertaa yritin siirtää "oikeanlaisen" tekstin wordistä bloggeriin. Ja mä tein sen! Mä osasin muuttaa koodia niin, että teksti korjaantui. Mutta tää nyt kertoo lähinnä siitä, että homma oli ihan sairaan helppo. Oli se silti onnistumisen kokemus taas :D.

      Delete
  6. Voi jösses mitä ihania lahjuksia! Aivan mahtavan paketin sait Katriltakin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katrin lahja oli kyllä ihan kohtuuttoman mahtava :).

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)