Friday, December 4, 2015

Vielä ehtii mukaan kettuilemaan!


Ostin Milvin kettusiirtikset jo kauan sitten Cesarsilta, mutta enpäs saanut niitä kynsille kun vasta nyt. Onneksi (tai kyllä se lumi saisi jo omasta puolesta tulla) ulkona on edelleen lumetonta, joten tällaiset syksyiset kettukynnet voi helposti vielä sujauttaa blogiin.





Kettujen oranssi väri suorastaan huusi seurakseen Picture Polishin Autumnia, joten se oli helppo valinta. Halusin myös leimata ja tekstuurikin kiinnosti. Ja kaikki piti tietysti tunkea taas samaan lakkaukseen! Keskisormessa on Clichén mattatekstuuri Mini Saia. Muistan ihastuneeni näihin hauskoihin pastellisiin sorbettitekstuureihin niin, että tilasin ebaystä koko sarjan. Olikos näitä myös Kikolla? Miksei kukaan enää käytä näitä?





Kettujen alle lakkasin valkoisen asemesta Mini Saian sävyyn sopivamman Color Clubin Poetic Huesin. Kerrankin tajusin, ettei kirkaspohjaisen siirtiksen alle ole mikään pakko lakata valkoista lakkaa, vaikka siirtokuva sitä kovasti yrittää kaksikielisesti vaatia! Leimasin kynsiin MoYou Londonin Mother Nature 14 –laatasta lehtiä ja lehdettömiä puita Colour Aliken lakoilla Scary Pumpkin ja Juicy Tangerine.




Kerrankin sain Autumnilla kynnet, joihin olin ihan aikuisten oikeasti tyytyväinen. Onhan tämä vaan niin kaunis lakka eikä enää yhtään ketuta sen hankkiminen (hehee).

Huomenna muuten katsastetaan mitä joulukalentereista on tullut tähän mennessä ja kuinka monta dupea lähtee lahjalaatikkoon! 



24 comments:

  1. Ihanat ketut! <3 Onneks mulla on näitä vielä jemmassa... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :). Näissä on niin upea oranssin sävy, ettei mitään rajaa!

      Delete
  2. Sulla on taito ympätä kaikkea samaan lakkaukseen! Todella hienot kettukynnet :)

    ReplyDelete
  3. Jos tekisin lakkauksen näin monella lakalla, tuloksena olis sekametelisoppa. Sä sen sijaan saat aikaan upean kokonaisuuden. Nää on niin kauniit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Tintti! Eihän tässä edes ole vielä montaa lakkaa mun mittapuulla :D.

      Delete
  4. Todella kauniit kynnet oot loihtinut. :) Paljon on näkynyt näitä kettukynsiä, mutta itse en vaan oo saanu aikaseks VIELÄ. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Fani :). Vielä ehtii. Mun tekis mieli tehdä toisetkin heti perään. Jäi oranssi vaihde päälle!

      Delete
  5. Mä ihastuin myös noihin kettuihin kun kuvia näin! Ihan mielettömän kauniit kynnet sait aikaiseksi. Mä en hirvittävästi viihdy oransseilla kynsillä, mutta näillä viihtyisin ihan satavarmasti. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Belegwen :). Mulla on kanssa joku ongelma oranssin kanssa, mutta nää ketut kyllä auttoi kummasti. En olisi halunnut poistaa lakkoja ollenkaan!

      Delete
  6. Niissä muuten monissa lukee se "vain valkoiselle pohjalle" ihan turhaan. Ei ne taida itsekään tietää siellä Milvillä millasia niiden siirtokuvat on :D Vähän niinku yks mun asiakas, joka on sellanen amerikkalainen jättiorganisaatio, siellä ei oikee käsi tiedä mitä vasen tekee, ja kun teen niinku vasemman käden ohjeistuksessa lukee niin oikealta saan huudot että MIKS sä nyt NÄIN menit tekemään?! Oho, tämähän liittyi melkein asiaan!

    Mutta että ihanat kettuilukynnet! Mäkin sain vihdoin nuo loput Colour Aliken leimauslakat tilattua Black Friday -alen innoittamana ja nyt saa taas leimata ihan urakalla! Tähän astihan en siis leimannut kuin vaan ehkä 75 % lakkauskerroista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Hannatic! Mullekin tuli tänään "pikkaisen" täydennystä Colour Alikelta (siis Naiskauneudelta) :D. Saattoi pikkasen lähteä mopedi lapasesta BF-alessa. Mä en muuten tiedä ehkä mitään niin raivostuttavaa kuin toimimaton organisaatio, missä tehdään kamalasti turhaa työtä tuollaisen säätämisen takia.

      Delete
  7. Kyllä on Autumn edukseen ja ihan maailman hienoimmat kynnet ikänä! Mun on jo kauan tehnyt mieli oranssia kun näin upeet kynnet myös Instassa jotka oli tehty mm. Autumnia käyttäen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sole :). Joo, ihan turhaa mä tätä lakkaa mollasin. Mulla oli vaan joku ongelma tuon sävyn kanssa, kun en osannut yhdistää oranssia mihinkään. Ihan jumalainen lakkahan tää on ja ketut nyt vaan on <3.

      Delete
  8. Mä en kehtaa enään käyttää mun kettu-milvejä. Ehkä ens syksynä sitten :) Edelleen haluaisin Autumnin itselleni. Nää sun kynnet on jotain uskomattoman kauniit<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Heidi :). Mun oli ihan pakko tunkea nää ketut vielä eetteriin, koska en kykene istumaan noiden siirtisten päällä ensi syksyyn asti. Onneksi ne tuli nyt vastaan, kun tutkin koristeita. Muuten olisitte joutuneet tuijottamaan kettuja helmikuussa tai mahdollisesti kesähelteillä :D. Autumn on niiiiiin kaunis <3.

      Delete
  9. Joulukuu meni että heilahti, enkä ehtiny lukeen yhtään blogia. Nyt sit otan kadonnutta aikaa kiinni oikein urakalla. :)
    Mut siis täh? Vuotaako toi peukalon kettu verta mahastaan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg! Mä en huomannut ollenkaan tuota, mutta nyt kun sanoit niin joo, kyllä se näköjään vuotaa :D. Kauhean traagillista!!!

      Delete
    2. No mie jo ihmettelin, että miten kaikki noita kehuu ihaniks ja söpöiks. :) Onhan ne tosi mageet, mut aika karmiva toi verinen kettu. Vähänkö noilla sais hienot Halloween kynnet, varsinkin jos olis muitakin tommosia "muka söpöjä" verisiä otuksia. :)

      Delete
    3. Mustakin olis kiva jos olisi enemmän karmivia kynsikoristeita. Löysin onneksi Pet'lalta ihanan seitsemän kuolemansyntiä -leimauslaatan, jossa on mm. kuolleita lehmiä. Mä oon vaan niin morbidi luonne :D.

      Delete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)