Wednesday, January 20, 2016

Picture Polish Winter ja outoja unia


Vihdoinkin Picture Polish teki sen mitä olen salaa rukoillut! Merkin ensimmäinen harmaa lakka julkaistiin nimellä Winter ja julkaisuaikaan tämä sävy kyllä kuvasi erinomaisen hyvin Suomenkin epätalvea. Lakan harmaa sävy on todella jännä, koska en osaa päättää onko sävy kylmä vai lämmin. Luultavasti PP:lle tyypillinen kaunis holohitula saa aikaan tämän dualismin enkä suinkaan valita, koska lakka on uskomattoman kaunis.





Winterin kohdalla en miettinyt hetkeäkään hankintaa, mutta muiden samaan aikaan julkaistujen lakkojen kohdalla kävin kovaa kädenvääntöä itseni kanssa. Lopulta kokoelmiini päätyi neljä viidestä namupalasta. Toivottavasti PP ei ihan heti julkaise uutta satsia lakkoja, koska lompakkoni ei kestä. Tai jos julkaisee niin toivottavasti olen autuaan tietämättömänä katsomassa telkkaria ja kaikki myydään heti loppuun.





Hankin MoYou Londonin leimauslaatan Enchanted 16 alun perin vain yhden kuvion takia. Jokainen laatan kuvioista on upea ja voisin helposti julistaa tämän viime vuoden kauneimmaksi leimauslaataksi. Tänään näette vihdoin kynsillä alkuperäisen syyn tämän laatan hankkimiseen. Voiko joku väittää olleensa huomaamatta tätä nimenomaista leimaa selaillessaan Instagramia? Yleensä onnistun aina peittämään leimoilla liikaa kaunista lakkaa, mutta tämä leimakuvio on juuri täydellinen silloin kun haluaa lakan olevaan pääosassa. Valkoinen leimauslakka on Colour Aliken ja leimasimena MYL:n suorakulmalöllö.






Kun ei lakkauksesta enempää tekstiä irtoa niin kerronpa huvikseni unestani. Näin siis unta jostain Napakympin tapaisesta ohjelmasta, jota olin seuraamassa. Lavalla oli kolme pojankloppia ja keski-ikäinen nainen, puuma jos näin haluatte asian ilmaistavan. Poitsut eivät oikein tuntuneet lämpenevän puumalle, joten ihmettelin unessani miksi ohjelman tekijät ovat valinneet henkilöt näin suurella ikäerolla. Herra BTN oli myös unessani ja kuiskasin hänelle kysymyksen, kuinka vanha hän luulisi naisen olevan. Herra BTN:ltä tuli vastaus kuin kaupan hyllyltä: ”5 huonetta ja keittiö”! 

Vitsi oli niin hervoton, että heräsin kauheaan röhönauruun. Mitä opimme tästä? Naisen ikää saa toki kysyä, mutta pitää olla valmis kuulemaan vastaus. Mä olen ainakin tästä lähtien iältäni 5h+k, ettäs tiedätte!





22 comments:

  1. Winter on aivan älyttömän kaunis. <3 Jo pelkästään tuo pullo lumihiutaleineen saa innostumaan! Leimat sopii hyvin lakan kanssa yhteen ja kynnet näyttää täydellisiltä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin rakastuin jo heti tuohon pulloon hiutaleineen :). Kiitos Fani <3.

      Delete
  2. Oi miten yhteensopivat leimat tähän lakkakaunottareen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos <3. Mä melkein ostin tän lakan ja tän laatan toisiaan ajatellen :).

      Delete
  3. Äh, mä puolestaan käyn kädenvääntöä Winterin kohdalla. En käytä harmaita juuri koskaa, mut tuo on kyllä tosi kaunis. Ja onhan pullossa lumihiutaleita.. <3
    Lakkaus on jälleen kaunis, ja tuo leima kans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anni ja lumihiutaleet :D. Sä oot ihana <3. Kyllähän sun nyt pitää tää saada ihan vaikka vaan noiden huitaleiden vuoksi. Kiitos :).

      Delete
  4. Nää kynnet on ihan rakkautta, väri on täydellinen ja tykkään toooosi paljon graafisista kuvioista ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sara :). Mä rakastan kanssa tämän kuvion graafisuutta, jota nuo pilkut ihanasti pehmentävät. Ihan täydellinen leimauskuvio, joka vieläpä toimii, vaikka viivat on näin ohuita!

      Delete
  5. Kauniit kynnet! :) Luulin ensin että leimakuvio on vaan nuo viivat, kunnes tajusin että kaikki pikku härpäkkeetkin kuuluu leimaan. Miten olenkaan onnistunut välttämään kyseisen laatan? Pitänee korjata tilanne joskus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Milba :). Tää on kyllä yksi sellainen must have -laatta. Kuvioissa on monta täydellistä talveen mutta monta myös muihin vuodenaikoihin.

      Delete
  6. Rämähdin nauruun kahdessa kohtaa: Kutsut kädenväännöksi ja tulos on neljä viidestä lakasta :D todellinen kamppailu! Mr BTN:n vastaus: 5h + k LOL! Ja XD Muutoin vakavoidun kauniin lakkauksen äärelle, on se nätti <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä sie ala siellä yhtään naureskelemaan mun kädenväännöille :). Mä tilasin noi kolmessa eri tilauksessa eli ihan hirveää itsehillintää yritin osoittaa! Tästä oli seurauksena kolminkertaiset postarit eli hyvä minä :D. Tää kannattaa muistaa tää 5h + k, koska se toimii melkein minkä tahansa kysymyksen kanssa. Mikä on sun lempiväri? 5h + k! Paljonko painat? 5h + k! Toimii :D. Kiitos ja kumarrus <3.

      Delete
  7. Hihii 5 h + k! Oon just junassa matkalla Pasilassa takaisin mustanmakkaran luvattuun maahan ja repeilin junassa itsekseni tolle sun unelle ja nyt olen saanut tässä junavaunullisessa hullun leiman että kiitti vaan :P.

    PP:n lakat ajavat yhden jos toisenkin rahavajeeseen. Mä odotan jo kauhulla mitä ihanuuksia ne seuraavaksi keksii. Oon miettinyt että julkaiseekohan ne nyt kevääksi Spring-nimisen lakan ja kesällä Summerin Autumnin ja Winterin jatkoksi. Ja jos julkaisee niin pakkohan ne on hankkia että on sitten kaikki vuodenajat helmerissä.

    Ja sitten nämä kynnet. Nää on kuule ihan tajuttomat! Ihan sikamakeesti sopii toi leimauskuvio Winterin kaveriksi. Mä haluun kans leimata Winteriä tolla kuviolla. Ihana laatta, laitan senkin ostoslistalle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hähää, älä huoli, mä repeilen aina junassa ja bussissa, kun luen blogeja :). Nyt mua rupes pelottamaan noi vuodenaikalakat PP:ltä. Miten toi ei ole tullut mulle edes mieleen? Totta hitossa sieltä tulee vielä ne kaksi! Toivottavasti on edes nättejä, ko pakkohan ne on ostaa. Tämä lakka ja tämä leima on kyllä ehdottomasti tehty toisiaan varten. En ole varmaan koskaan ollut näin tyytyväinen näin yksinkertaisiin ja helppoihin kynsiin! Kiitos Tintti <3.

      Delete
  8. Hahhaa mikä uni :D :D Se on kyllä hauskaa, kun tuollaiset ihme unet jää mieleen, mä näen usein juuri sellaisia :P

    Mutta kynnet on kuules kauniit kuin kuuran kukkaset, eikä lakallekaan taida "kaunis" riittää kehuksi. Ihana kokonaisuus! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla ei yleensä jää unet mieleen, mutta heräsin niin sopivasti nauruuni, että ehdin kertoa unen miehelle ennen unohdusta :). Mutta tää lakka ja leima on kyllä ihan mun uudet suosikit!

      Delete
  9. Voi ei mikä uni :DD
    Tää on kyllä ehdottomasti yksi viime vuoden upeimmista lakoista ♥ Ja siis on aivan älyttömän ihanat lakkauket! Miulla pitänee muuten tilata tää laatta itelle, kiitos siun lakkausten ;)
    Hauska sattuma, että sattui sama lakka yhtä aikaa blogeihimme :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli kyllä hauskaa nähdä sama lakka tähtenä sunkin blogissa samana päivänä :). Ihan pakko kokeilla joskus noita Winter-ranskiksia!

      Delete
  10. Ää, tuo laatta on niin ihana! Pakko laittaa hankintalistalle. Enhän toki halua olla ainut, jolla ei tuota laattaa ole.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, tää on ihan pakkohankinta kaikin puolin :D.

      Delete
  11. Siis wautsi miten upeita kynsiä!! <3

    ReplyDelete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)