Sunday, September 4, 2016

Neonliuku


Nämä neonkynnet taitavat olla peräisin niinkin kaukaa kuin kesäkuulta. Inhoan postata vanhoja kynsiä, mutta tässä nää nyt vaan on. Liuku onnistui ihan pirun hyvin, mutta leimat menivätkin sitten (tietysti) aivan penkin alle.




Oli ihan pakko kokeilla saisinko viisi väriä mahdutettua kynnelle, ja kyllähän ne näille pituuksille mahtuivat hyvinkin. Töpsöttelin värit paljaalle kynnelle kostutetulla meikkisienellä. Ainoa ongelma oli juurikin kynnen pituus, koska jouduin käyttämään meikkisienen pitkää sivua ja homma uhkasi mennä hankalaksi. Katsokaapas muuten makrokuvaa oikein tarkkaan. Let's Jamin shimmer näkyy kuin näkyykin kynnellä!





Leimakuviot löytyivät BM-XL134 laatalta, jolla on ihania scifi-kuvioita. Kynsien pituus oli kesäkuussa yli minkään tunnetun leimakuvion, joten valitsin laatalta viivakuvion, jonka voisin laittaa kynnelle vinoon. Ja kuinka vinoon (ja vitulleen) se homma sitten menikin. Voitte uskoa, että kiukutti ihan himppasen.





Nämä jäänevät vähäksi aikaa viimeisiksi pitkiksi stilettokuviksi, koska kynnet viilaantuivat eilen lyhyiksi nysäneliöiksi. Geelit on edelleen paikoillaan vahvistamassa omaa haperokynttäni mutta pituudesta lähti PALJON. Voi Jeesus-mies miten voi olla koneella kirjoittaminen helppoa, kun en jatkuvasti osu vääriin namiskuukkeleihin.

Nyt syksy saa, mielen ja sydämen!





29 comments:

  1. Oooh, näähän on ihanat! Näin nää ekaks sulla facessa ja ajattelin et TÄYDELLISET! Nyt ku luin tän sun tekstin niin en tajua missä kohtaa tässä muka on menny mitenkään pieleen? Noi leimatkin on ihan sairaan hyvät! Toimii just hyvin! Oot liian kriittinen muru. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olisit nähnyt sen repalemeren, kun yritin leimata näitä. Tiäkkö, kun leima ei tartukaan kynteen vaan jää siihen leimasimen ja kynnen väliin hillumaan ja siiten tarttuu parhaaksi katsomaansa paikkaan :). Mä oon sitä paitsi aina ylikriittinen, ei auta ko elää sen kanssa. Kiitos murunen <3.

      Delete
  2. Näissähän on kaikki kohdallaan, mielettömän makeat! Näkisitpä mun kynnet, lyhensin vähän eilen. Ei mahdu kuin yhtä väriä :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä just kattelin sun tän viikon postauksia, että meillä olis nyt suht saman pituiset kynnet. Ja sä menit taas lyhentämään :). Mulla on nyt jotenkin tosi vapauttava tunne, kun kynnet on niin naksut. En mää näitä kuitenkaan kauan jaksa kattella, mutta vaihtelu virkistää! Kiitos muru <3.

      Delete
  3. Omg, nää on mun mielestä ehkä kauneimmat kynnet mitä oot tehny! Älyttömän upeet<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg! Nyt pistit pahan! Kiitos :). Toi liuku on hieno ja livenä se oli tosi mahtava, kun tuo kärjen oranssi kuulsi kirkkaan tipin läpi ja näytti ihan auringonpaisteelta.

      Delete
  4. Ihanat! Noi värit <3 Enkä minäkään ymmärrä missä kohtaa leimat on menny pieleen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Maiju! Sä et ollutkaan siellä leimaustapahtuman keskiössä missä ne perkeleet lenteli. Ketutti niin sikana, kun leimat ei mennyt just niinku olisin halunnut. Mutta kaukaa kun kattoo eikä nähnyt itse prosessia niin voisi kuvitella, että ihan jees :D.

      Delete
  5. Voi justus sentään mitkä KYNNET! ♥_♥ Nyt on kyllä värit kohdillaan, enkä mä kyllä ymmärrä mikä noissa leimoissakaan mättää :o oon ihan äimänkäkenä näiden kanssa, ihan huikea lakkaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Nena :). Mä kyllä tykkäsin noista väreistä mutta mutta. Tuli varmaan jokus Sveta-kateushetki, joka masensi kun kaikki ei mennytkään niin kuin kuvittelin. Mä nimittäin ajattelin just ennen leimaamista, että nyt mä varmana sössin nää nätit liukkarit. Mun ei pitäisi koskaan laittaa liukuvärien päälle mitään muuta kuin hyvä mieli :D.

      Delete
  6. Näin myös työpäivän tiimellyksessä nää taideteokset FB:ssa ja yllätyksekseni luen että näissä on nyt jokin mennyt vithulleen. Keskitytään upeaan lopputulokseen eikä siihen että pari riekaletta leiju jossain välissä :) Tosi hienot, eli todella upeeta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ainahan sitä elämässä leijuu riekaleita vähän missä sattuu :). Kiitos Sole <3.

      Delete
  7. Oi miten kauniit kynnet, aivan ihanat värit ja kaikki! ;3

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Erittäin paljon kiitoksia Satsuli :).

      Delete
  9. Näyttää ku nuo leimat ois tarkotuksella tollaset.

    ReplyDelete
  10. Mäkään en yhtään tykkää postata vanhoja kynsiä mutta vielä on kesäkuulta kynnet postaamatta, ai kamala! :D

    Mutta siis nää kynnet! Viiden lakan superhyper sulava liuku! Nää on niin kauniit että nyt ei kyllä tuu mieleen oonko koskaan nähny kauniimpia. Ihan oikeesti!
    Itken kun mulla ei oo noin pitkät kynnet mutta en vaan osaa olla semmosilla :D

    Nää on upeet <3<3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kääk! Oot ihana. Kiitos <3. Musta alkaa tuntua jo nyt, etten osaa olla lyhyillä kynsillä :).

      Delete
  11. Mä jätän yleensä vanhat kynnet vaan postaamatta, jostain syystä niitä ei muka voi postata enää. Vaikka kyllä mulla muutenkin kynnet tulee blogiin parin viikon viiveellä. :D Ihana tuo liuku, voi kun sen saisi näin lyhyillekin kynsille. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on ihan sama juttu, että yleensä jätän postaamatta, jos jotkut kynnet on tipahtanut matkasta. Nää oli nyt pakko laittaa, kun ei muutakaan ollut, yhyy :). Pitkissä kynsissä on kyllä se hyvä puoli, että näille saa helposti taiteiltua vaikka mitä. Mulla loppuu heti mielikuvitus, kun kynnet lyhenee normaalipituuteen. Nytkin mulla on tava ranskis! Ootko koskaan nähnyt mulla tava ranskista?! Nää kynnet niinku loppuu kesken :D. Kiitos <3.

      Delete
  12. Miusta nää on aivan älyttömän mageet! ^.^

    ReplyDelete

Please, feel free to leave comments in Finnish or in English. I'd love to hear from you. Thank you lovelies :)